Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Ser at babyen min har et slags hvitt belegg inne i munne, mest i kinnene, minner om død hud som bare kan skrapes av.. Selv har brystvortene klødd litt det siste, og sprukket opp litt ved brystknuppen. Kan det være trøske? Hva skal jeg gjøre da? Fastlege eller HS?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Glemste å si at baby er litt over 6 mnd
jua 10.12.05 Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Hei! vi har fått trøske, brukte først citron farris og prøvde å vaske det bort men hjalp ikke. Har også prøvd med tyttebær saft, penslet det i munnen og på brystene flere gange daglig hjalp heller ikke. Har nå fått en munnsalve av fastlegen som jeg pensler i munnen 3 ganger daglig, håper det bli bra igjen snart. Ta kontakt med fastlegen din.
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Hos fastlegen får du resept på Mycostatin mikstur til å pensle i munnen på babyen, og salve til å smøre deg selv på brystvortene med.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 HI her. Skal til legen i morgen. Det er skikkelig vondt nå.... Huff.. Hvor lang tid tar det før det evt merkes bedring? Og hvor lenge må medisinen brukes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå