Gå til innhold

gravid med pergotime?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg er gravid i 5 uke med hjelp av Pergotime. Hadde først en kur i juni som det ikke ble noe av. Begynte på neste kur i slutten av juli og hadde eggløsning 11. august. Var hos legen i går og fikk bekreftet graviditeten, så nå er vi veldig glad.

Jeg fikk også hjelp med mitt første svangerskap og måtte også da ha 2 kurer før det ble klaff. Ble da gravid med 2 men mistet den ene underveis. Er veldig spent nå på om det er mer enn 1. Det er jo en viss risiko for det når en bruker hormonstimulering.

Lykke til!!

Hei igjen. det var meg som skrev innlegget her. Jeg har nå gjennomført kuren og har ikke hatt noe bivirkninger :-) Alt gikk som vanlig!! Neste uke har jeg UL, er sikkelig spent om det kommer noe folikk(er) denne gang.

Herlig å høre om de som har lykkes med å bli gravide, virkelig oppmuntrende og man blir inspirert til å stå på ;-)

Annonse

Ikke helt det du spørr om. Men håper å bli en av de som lykkes. Har i dag vært på UL å fått konstatert en 17mm folikkel(egg) på høyre siden. Har hatt pergokur, før det har jeg vell ikke hatt eggeløsning(i følge blodprøver). Er veldig spent på om det vil slippe taket, slik at det er en sjangse for at det blir en liten spire til slutt......

Til alle som prøver, masse lykke til..

Hei igjen (jeg som skrev innlegget). UL viste to folikker, en på 19 mm og en på 23 mm. slimhinna var på 10 mm. Jeg kan bli inseminert kun på ene siden pga en eggeleder som fungerer, så det var folikker på den rette siden denne gang :-). Er nett kommet hjem fra køben, ble inseminert i dag. Så nå er det bare å vente på IKM ;-)

xxx fingrene for at det klaffer denne gang (6pp).

natta...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...