TussiLussi Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Har følt meg skikkelig gravid her i de to siste ukene, da buksa ikke gikk igjen og magen vistes ordentlig når jeg lå på siden..... men nå er alt borte ! Dongribuksa går igjen som bare det ! Normalt ? Har flere opplevd dette ? Er i 9 eller 10 uke nå..... hm.... syns alt sånt er skummelt jeg..... Kan ikke kroppen min bare lystre etter boka, da ..hehe...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Jeg er 11+5 idag og har INGEN mage! Bekymmer meg veldig! :-(
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 I de fleste tilfellene er det nok helt normalt. Jeg hører stadig om folk som har dager helt uten symptomer. Så kanskje kroppen din er helt etter boka? Men jeg opplevde en MA da jeg var 11 uker på vei. Da våknet jeg en dag og alle symptomer var borte. Magen var flat og jeg gikk ned to kilo på ei uke. Puppene ble "slappe" igjen, ja i det hele tatt, alle endringer i kroppen som kom med graviditeten, ble borte. Dette skjedde ei uke før jeg begynte å blø. Dersom du har hatt mange symptomer, men de er borte nå og de ikke kommer tilbake i løpet av noen dager, synes jeg at du skal få sjekket om alt er som det skal være. mest sannsynlig er alt helt i orden.
Axus' girlfriend Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Jeg har faktisk ikke noen symptomer i det hele tatt, kvalmen er forsvunnet også!! Hehe, må innrømme at jeg tok en graviditetstest for litt over en uke siden bare for å sjekke om jeg fortsatt var gravid - den var positiv:o)
Erisa* Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Hei, TussiLussi! Jeg hadde også mye mage, spesielt på kvelden, sånn i uke 8. Men så plutselig var jeg mer tilbake til normalen igjen. Så gikk det er par uker, og så var magen der igjen.. Og nå vokser den jevnt og trutt.
TussiLussi Skrevet 27. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2007 Hehe... godt å høre fra dere jenter ! Tenk å være sur fordi buksa passer da !!!!! Jaja, denne tiden fremover skal ikke bli enkel, skjønner jeg Noen med keisersnitt som merker ubehag i "sømmen"????? Syns det stikker og klør sånn. Syns jeg hadde det sånn forige gang også...
Gjest Lenchen Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Det er nok helt normalt. Jeg er 2.gangsfødende og fikk ikke mage før i uke 15. Jeg er i uke 17 nå og de fleste vanlige buksene mine passer fremdeles
Ms.Lee Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 En mage som kommer så tidlig skyldes ikke fosteret og livmoren, men luft, ekstra tarmer (siden disse presses opp når livmoren vokser) og andre organer. Når "luften går ut", for å si det sånn, så virker magen mindre. Rett og slett fordi du er mindre oppblåst. Du kan trøste deg med at mage kommer tilbake når livmoren titter over bekkenbenet. (Ca uke 12-13 for førstegangsfødende.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå