Hiv o'hoi Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Gjaldt noen barneklær jeg ville gi bort.. her er annonsen: Petit bateau bodyer + Tiny dee bodyer, sparkebukser etc. gies bort. Mye ubrukt, noe brukt maks 2 ganger. Kjøpte for mye smått, da vi trodde vår baby skulle være mindre. str. 50 (små størrelser, passer ikke "vanlige" babyer. Et eksempel: Vår baby var 2820 gram ved fødsel, han passet disse klærne da og i 2-3 uker etterpå. Noe er i blått, andre i nøytrale farger. (beige, hvitt, hvitt med striper, etc) Om du vil ha disse klærne så er de dine. du betaler porto. Hva var galt med den?
luckypus Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 jeg ser ingenting, men prøv igjen...kan jo hende det har oppstått en feil...
It's all about me Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 At det var noen hint av dialekt der kanskje....he he. Nei jeg aner ikke jeg. Prøv igjen, det var sikkert en feil. Du prøvde å legge det inne på Gis Bort og ikke Torget vel?
Hiv o'hoi Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 dialekt? Jeg har jo ingen dialekt La det inn under gis bort ja.. Har prøvd to ganger, men den blir avvist begge gangene..
Lilly 79 Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Du betaler porto, sikkert. Da har de på en måte betalt noe.
#Ariadne# Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 synes ikke det var noe galtr med den annonsen.. var ikke noe systemfeil da?? prøv å legg den ut en gang til?
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 har selv lagt inn annonse på finn og har blitt avvist, da har æ ringt og spurt koffør, og da har de plutselig ikkje funnet nokka galt med annonsen min og da blitt godkjent.. Prøv på nytt og blir den avvist igjen, ville æ ha ringt og spurt..
Gjest Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Den er for lang....eller så har du ingen overskrift.....nei ikke vet jeg.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 Det er noe med merkevarer. Jeg fikk avvist når jeg skulle selge en simovogn, pga jeg skrev at regntrekket ikke var originalt. Dermed tolket de det slik at jeg solgte en kopi av en simovogn under navnet Simo, som er kopibeskyttet. :-P Tror muligens det kan være fordi du skriver konkrete merker, forsøk å skrive feks "div merkeklær til nyfødt" eller noe slikt. Så kan du heller la merkene komme frem på bilde.
It's all about me Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 "dialekten" var at jeg leste gies bort som gjes bort, he he he. Nei, dropp det som hun andre poengeter med portoen og prøv en gang til.
Hiv o'hoi Skrevet 27. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. august 2007 ja, men om man gir bort noe, så er det vel vanlig at mottaker betaler porto? Gidder ikke gi bort noe til noen OG betale porto for dem liksom.. hmm.. Trodde ikke det skulle være noe galt i å skrive merket, men.. ok..
Sylteflesk Skrevet 27. august 2007 #12 Skrevet 27. august 2007 Nei, det var rart. Du får sende en mail til finn og spørre.
Gjest Skrevet 27. august 2007 #13 Skrevet 27. august 2007 Tror du må skrive at det er originale varer, jeg fikk beskjed om det en gang da jeg skulle selge noe merkeklær til barn
Sylteflesk Skrevet 27. august 2007 #14 Skrevet 27. august 2007 Det er vel lov å skrive merker? Hvis ikke vet man jo ikke hva man får. Og det er andre annonser der inne hvor det står at mottaker skal betale porto, så det kan jo ikke være det. Men det er jo ingen her som kan svare på hvorfor Finn ikke har godkjent annonsen.
Hiv o'hoi Skrevet 27. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 27. august 2007 neida, regnet ikke med at dere konkret kunne gi meg et svar.. var mer for å se om dere så en feil som jeg ikke kunne se selv.
pøber´n & je Skrevet 27. august 2007 #16 Skrevet 27. august 2007 Da jeg fikk min avvist, sto det i mailen om hvorfor den ikke ble godkjent.
pøber´n & je Skrevet 27. august 2007 #17 Skrevet 27. august 2007 Men jeg vet om ei som trenger klær i den str foresten. Så da slipper du å legge ut annonsen
Honningmelon Skrevet 27. august 2007 #20 Skrevet 27. august 2007 Det er jo mange annonser på finn på "gis bort" hvor det står at den som vil ha må betale porto, så er nok ikke det. Er nok heller ikke det med merkene, for det er det også mange som skriver i annonsen.
Hiv o'hoi Skrevet 27. august 2007 Forfatter #21 Skrevet 27. august 2007 nei.. jeg aner.. prøvde to ganger, uten hell. har heller ikke fått noen mail fra de om hvorfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå