Gå til innhold

Skulle ha startet lang nedregulering nå, men har ikke gjort det

Anbefalte innlegg

Hei jenter

Jeg er p Riksen og skulle egentlig ha startet med fjerde forsøk - dvs spraystart den 20. august og lang nedregulering i tre måneder. Men jeg har ikke startet med sprayen fordi jeg var midt oppe i bryllupet vårt bla, samt var i kontakt med Jon Hausken for mulig oppstart hos han.

Jeg ville vente med spray til jeg fikk svar fra ham om han kunne behandle meg. Han har lest min journal og sier at det dessverre ikke ser lyst ut :(

Så nå må jeg begynne på sprayen - regner med at det ikke betyr så mye med en uke mindre siden jeg skal nedreguleres så lenge - dessuten var ikke Riksen så ivrige på det - jeg fikk bestemme selv.

Spørsmålet er - kan jeg bare begynne nå? Jeg får mensen i morgen, kjennes det ut som.

Fortsetter under...

Hei måneskinnsjenta :o)

Jeg har jo ingen erfaring med dette,men fikk lyst til å svare deg likevel.

Hvis du skal ha lang nedregulering så skal du vel kunne begynne senere og heller holde på lenger vil jeg tro.Hvordan det blir å starte opp i forhold til mens er jeg usikker på,men dette burde jo de på klinikken din kunne svare deg på....

Er grunnen til at du skal ha lang nedregulering at du har endometriose?

Jeg hadde nok heller ikke hevet meg på spraying i samme tidsrom som eget bryllup,det er bra sikkert.Men skulle tro at det var rom for forskyving på klinikken du tillhører,særlig siden du skal spraye lenge likevel.

Trist å lese at du ikke har fått positiv respons i fra dr.hausken,jeg har selv tenkt å ta kontakt med han om litt.Men skal nå i gang med 2 ivf på st.olav.

Håper at lang nedregulering er det som skal til for at dere lykkes!

Klem fra

Hei Vilsågjerne

Nå har jeg snakket med Hausken :) Han er veldig hygggelig og selvsikker! Snakker "rett fra levra" - han kan ikke love noe og sier rett ut at mine forsøk på Riksen har vært dårlige (få egg). Han vil at jeg skal komme over på en forsamtale slik at han får sett selv. Han kan ikke love noe, men vil forsøke fordi det å gjøre noe "litt annerledes" kan få frem flere egg. Jeg er i tenkeboksen nå, - usikker på om jeg skal hoppe rett over til han eller ta et siste forsøk på Riksen nå i november/desember.

Heldigvis har jeg støtte fra han om at lang nedregulering er lurt ved endometriose. Jeg har bedt Riksen om dette. Jeg skal ringe dem og forklare situasjonen vedr sprayen og høre hva de sier.

Lykke til med ditt neste forsøk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...