Gå til innhold

Endelig kan jeg hoppe inn her!:) Noen som kan si hvor langt jeg er på vei?


Nivea30

Anbefalte innlegg

Hei hei:) Da kommer jeg inn hit til dere.

 

Testet positivt igår. Det har ennå ikke gått opp for meg, har ingen symptomer bortsett fra ømme bryst. Er nesten litt redd for at jeg innbiller meg det hele, tenk om jeg ikke er gravid likevel... Men fikk jo tre positive tester, så jeg får vel slå meg til ro med det. Hehe:)

 

Aner ikke hvor langt jeg er på vei. Har hatt veldig lange sykluser, 40 + dager. Noen som vet hvordan man regner da? Hadde siste mens 16 juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei da har du termin 24 april:) du ser terminkalkulatoren til venstre på siden under alle forum:) Jeg har termin 25 april:) gratulerer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du klikker på linken nedenfor terminkalkulatoren "les mer om terminberegning" så kan du taste inn 1. dag i siste mens og sykluslengde, så regner kalkulatoren ut for deg!

 

Gratulerer og velkommen, Fixen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du har 40 dagers syklus, siste mens 16 juli og eggløsning 14 dager før ikm har du termin 6.mai og er 4+0 i dag. (i følge bim)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Fixen!!!

Jeg hadde også så lange sykluser, og regnet ut terminen på www.babyverden - der kan du plotte inn unnfangelesdatoen (noe jeg viste da:) og på den måten få datoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...