Gjest Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Finnes det lekekasser til å ha ute? En som kan oppbevare spann og spader o.l.
Libido- Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Putekasser i plast er veldig fine å bruke til det =)
Feliz31 Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 jeg har en slik putekasse som barnet mitt har bøtter,spader, biler og slike ting i. Den står ved siden av sandkassen. Den er ikke den peneste, men veldig praktisk fordi den også er så lett i lokket at jeg ikke trenger å bekymre meg for om en hand skulle komme i mellom, eller et hode for å si det slik. Andre kasser har ofte tunge lokk....
Gjest Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Du mener slike store "kister" som man egentlig har stolputene i? Hadde tenkt på noen litt mindre, men takk for tipset.
3b@rnsmor-30* Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 har kjøpt en stor sånn plastikkasse med lokk på jeg. er hjul på den også.. borret noen hull i bunnen på boksen så den ikke blir full av vann om det regner.. for det er jo ikke plass til å ha på lokket.
Feliz31 Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 ja, jeg mener slike stolpute kister. De er egentlig ganske store ja, men det blir jo endel leker... Hva med slike skilpadder i plast som også har lokk på, mange bruker dem som sandkasse i seg selv eller som plaskebasseng. De er jo dekorative også, selv om de ikke rommer mye. Alternativet er jo å snekre en selv, men husk da at du har mulighet til å feste lokket i en fast stilling åpen... Jeg er så redd for at barna skal få lokket i hodet eller andre steder, ofte tunge slike ting...
Kamomille Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 vi bruker også en stor putekasse i plast. Trodde den skulle bli veldig stor, men..... det blir jo endel uteleker da, og bøtter,s pader, biler ol tar faktisk endel plass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå