Gå til innhold

Flere som skal ha Easywalker sky?

Anbefalte innlegg

Gleder meg utrolig til å kjøpe vogn.

Vi har bestemt oss for Easywalker sky. Den har utrolig stor bag og er lett og liten å legge sammen. Kjekt for oss som skal ha vinterbarn!!

Har fått anbefalt den av en venninne og hun er superfornøyd.

Har sett mye på fargene vognen finnes i , men det er så mange fine.

Hvilken farge skal dere ha på vognen?

Flere som skal ha Easywalker sky? Tenkte litt på army fargen- hva skal dere ha?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10202914-flere-som-skal-ha-easywalker-sky/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg har den gamle easywalker duo og er kjempe fornøyd med den har fått meg bag til den nå og gleder meg til baby kommer venter på att det nye stå brette som skal passe til vognen skal komme i norge fikk høre det var i september. Min er helt rød med svarte sømmer.

Bruker den daglig og den holder seg veldig bra

Vi har kjøpt Easywalker Sky. Valgte den fordi den bare veier 9kg, den blir veldig liten når man slår den sammen (vi har ikke stasjonsvogn...) og er det en av de få vognene som er høye nok i håndtaket for samboeren min (han er 195cm), så han kan trille vognen han også uten å sparke i vognen for hvert skritt eller få vondt i ryggen.

Vi var i tvil om vi skulle kjøpe den army grønne eller sorte, men endte opp med sort både i sportsvogn og liggedel. Kjøpte vår i Svinesund og sparte 1.500kr

Jeg kjøpte den sorte, og så den lime-grønne til sportsvogn!

Eneste jeg er redd for er at jeg syns den virka litt lett å velte.....men da hadde de vel ikke fått solgt den heller...hadde lyst på grønn liggevogn også men da sa mannen stopp hehe....

Vi har kjøpt den med rosa bag og sort i sportsvogn. Gleder meg til å bruke den. Vi prøvde flere trehjulinger og Easywalker er jo spesielt testet på sikkerhet. Utrolig lett og stor bag! Vi prøvde de fleste trehjulinger, men fant ut at denne var best!

Gleder meg til trilletur:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...