Gå til innhold

Tidlig UL


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Leser at mange her inne har hatt en tidlig ul, og jeg lurer litt på hvor lett det er å få det. Jeg har aldri hatt tidlig ul før, men denne gangen kan jeg tenke meg å ha det. Jeg venter mitt fjerde barn og har toeggs tvillinger fra før, sjansen for å få det er litt større når man allerede har tvillinger, og jeg kunne veldig tenke meg å eventuelt få vite dette mye tidligere enn jeg gjorde sist da jeg fikk vite det på ordinær ul. Vet ikke om dette er god nok grunn, tenker ikke på annet om dagene, og kunne godt tenke meg en bekreftelse på at det faktisk er bare en inni magen denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo spørre legen din, ellers er vel det enkleste å bestille privat og betale selv, da trenger du ingen grunn :)

Kan også tenke meg at man får bedre oppfølging av de private som ser dette som "buisiness" enn de offentlige som uffer seg over misbruk av deres tid og ressurser...hehe...

Gleder meg til privat Ul på Volvat den 11. sept. Da i uke 10 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anonym,

 

Både jeg og min mann er 2eggede tvillinger. Jeg har fått tidlig UL i begge mine svagerskap pga av dette. Dvs henvisning fra lege. Bare snakk med legen din så får sikkert en henvisning du med:) Unødvendig å betale 1000,- hvis man ikke trenger det;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har også to-eggede tvillinger, og har også tenkt å spørre etter tidlig ul. Har lest flere ganger i tvillingnytt at de som tidligere har fått tvillinger får tidlig ul hvis de spør. Så vidt eg har skjønt e det mer enn god nok grunn. De vil jo helst at det oppdages tidlig, pga tidlig permisjon og div..

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i uke 7 ser man hjertet slå - så da bør man vel se to hjerter, tenker jeg :-) Før det er det mest grums å se... og vanskelig å se kanskje... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...