Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Jeg slet veldig med dette frem til nylig og fikk tips fra jordmor om å drikke mye mer vann. Gjør det nå, samtidig som jeg renser med pyrisept når jeg har "klemt" en kvise, sånn at det ikke sprer seg i samme område. Kan ikke si at det er 100 % over, men huden ser i hvertfall mye bedre ut! Spiser også masse frukt og grønt og går tur flere ganger i uken. Lykke til! :-)
Buick Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Ja du har rett. Det er ikkje noko hokus pokus eigentleg. Problemet blir berre når ein får i seg alle dei tinga ein ikkje burde ha som sjokolade og kjeks og anna junk;)
hunnybunn¤fødeklar¤ Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 jeg hverken spiser så veldig sunt eller mosjonerer, men drikker en del vann...men har faktisk funnet noe som fungerer på meg. etter at jeg har dusja og vasket ansiktet med mild såpe bruken jeg dove selvbruningskrem i ansiktet, den store flaska som egentlig er til kroppen. og det funker hver gang....hvis jeg ikke gjør det på en stund og får uren hud, funker det over natten... kjempekur..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå