Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Ok, her er saken: Fikk ny kjæreste i mai i fjor. Hadde kun sex med han (ubeskyttet og han kom inne i meg). Hadde sex med eksen min senest i mai. Husket ikke helt siste mens, men trodde den var 6 juni (altså første blødningsdag). Dette stemte med UL (fikk faktisk på datoen samme termin som legen beregnet utfra det jeg oppga som siste mens). Termin ble satt til 15 mars. Jeg fødte nesten to uker over termin. Dvs at jo lengre over termin jeg fødte jo mer var det i favør av at kjæresten min er faren. Er det noen sjans i havet for at eksen er faren til barnet mitt?? Er så vondt å tenke på... selv om jeg hadde mensen i mellom (har alltid hatt regelmessig mens), er det mulig? Jeg fikk også en negativ test i slutten av juni. Dette tyder vel på at jeg ble gravid i midten av juni og ikke i mai, siden testen ble positiv først i juli?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Slapp helt av... Det er kjæresten din som er faren.. h...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå