Gå til innhold

Har dere lagt på dere mye og hvor?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er 14 uker, og jeg føler at jeg eser ut... jeg ser at jeg har lagt på meg på rompa, fått større hofter og kanskje litt større lår... magen begynner å komme også.. står ut som en ballong på kvelden :) Når jeg ble gravid veide jeg omkring 60 kg... har ikke veid meg etter det, men har sikkert gått opp noen kg... spiser sundt, trener litt.... Noen flere som har lagt på seg ved hoftene, rompa og lårene?

Fortsetter under...

Hei.

Er 12 + 1 i dag og har lagt på meg 2-3 kilo. Det meste ligger nok på magen, men brystene har omtrent doblet størrelse og føles som de veier endel ja. Er mitt 4. svangerskap og har aldri opplevd at puppene har vokst så fort. Har vel kommet mest på slutten og etter fødselen tidligere.

Jeg slutte forresten å røyke da jeg var 6 uker på vei, det tror jeg må ta endel av skylda for at vekten går opp. Men spiser jo titt og ofte for å holde kvalmen unna.

Litt morsomt det der med å legge på seg rundt rompe og lår. Min søster er høy og tynn, men du store min så bred hun ble over rumpa når hun gikk gravid. Fikk i hvertfall meg til å le, var ganske morsomt. Hun tok det med humor. Etterpå er hun blitt like smal som tidligere!

Annonse

Jeg er 11 uker og har gått ned 4 kg. Veier kun 49 kilo nå. Er ganske lav jeg da. Men hadde dette vært når jeg ikke var gravid, så hadde jeg ikke gjort noe av det, men nå vil jeg opp noen kilo. Var innmari dårlig i noen uker. Var i syden og jeg klarte ikke noe av maten de hadde der nede, så spiste minimalt i to uker. Helt sykt! Nå spiser jeg nok men sundt.

Jeg er 10+1 å har lagt på meg 7,5 kilo. Folk på jobben tuller med at det må være to jeg bærer på,men tviler på det. la på meg tidlig med siste mann og for så å stangnere. Litt frustrerende at ingen bukser el bh`er passer lengre da,men samtidlig føler jeg meg flott og..om dere skjønner:)

Annonse

Det virker som det er veldig invidulet hvor mye man legger på seg ja... Jeg har ikke fått så mye mage enda (er vel mest luft og flesk der enda he he) men det er rart at rompa og lårene har blitt større... Men man får trøste seg med at det er sikkert normalt...

Håper bare jeg ikke eser ut som en elefant he he... kiloene skal jo av igjen også.

Trener dere noe?

Jeg har "støttemedlemsskap" på SATS... men har begyntå trene litt lett spinning... Garvid yoga høres jo veldig deilig ut, men jeg synes det er ganske dyrt.. er det noen som kan anbefale noe i Oslo området som ikke koster fletta? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...