Matja Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Jeg MÅ bare fortelle om helgen min! På fredag var jeg til kiropraktor med lille gull. Hun har hatt en stivhet i nakken. Vi hadde time kl 11.45 og jeg hadde med en flaske og pulver til ett måltid siden hun skulle ha mat ca 12. Kl 12.05 hadde jeg fremdeles ikke kommet til, og da hadde hun sutret i et kvarter. Da tenkte jeg at jeg bare måtte gi mat. Laget til flasken, men det ble jo selvfølgelig for varmt vann (hadde kaldt vann på flasken og varmt på termos). Avkjølte i vasken på do mens lille gull hylte av sult. Klokken var nesten kvart over før det var min tur, men jeg sa at jeg måtte mate først, og kiropraktoren var forståelsesfull og beklaget seg. Jeg skulle møte en venninne etterpå, så jeg var nødt for å nå bussen kl 12.50. Den rakk jeg med god margin, men det er jo da det skjer: Bussjåføren skal hjelpe meg innpå. Han har parkert litt langt unna fortauskanten. Han tar tak i håntaket, jeg tar tak bak. Han drar alt for fort, så jeg klarer ikke å henge med + at det jo var et langt steg frem. Så jeg kneler og treffer med hele min tyngde (og jeg er ingen lettvekter!!) med kneet midt på det nederste trinnet. HERREGUD SÅ VONDT DET GJORDE!! Bussjåføren bare står der og glor. Forb****** tosk! Jeg klarte ikke stå, ikke gå og kneet er helt deformert! Jeg ringer min venninne som kjører meg til legevakten (hun hadde et ekstra bilsete heldigvis. MEN jeg må jo innom leiligheten for å hente en ny flaske og melkepulver... Så ringer jeg min bror og de inviterer meg til å være hos dem i helgen sånn at jeg kan slappe mest mulig av (jeg er jo da alenemamma også for sikkerhets skyld!) Tar med alle flasker og melkepulver, men de har ikke micro. Koker vann på kvelden og fyller flaskene halveis opp. Lillegull våkner kl 3. Jeg står opp, går ut på kjøkkenet, åpner flasken, setter på vannkokeren og hun er helt stille. Jeg går for å se; Hun har sovnet selvfølgelig!! Jeg legger meg og sovner igjen. Våkner igjen kl 5, da er hun sulten og jeg er stuptrøtt!! Vil ikke bruke den samme flasken siden korken har vært av (gjorde det en gang før og da lå det en liten flue i vannet...). Tar ut en ny flaske. Skrur av korken. Flasken velter. Tar ut en ny flaske. Blander til rett temperatur. Begynner å ta oppi melkepulver. Ser at jeg har glemt å helle av til rett mengde, men det er så mye for mye at jeg kan ta oppi en skje ekstra. Men hvor mange skjeer har jeg hatt oppi?? 2? 3? Har ikke peiling, så heller alt ut og begynner på nytt. OPS! Ingen flere flasker igjen. Må koke nytt vann. Får avkjølt det og alt ordner seg, og lille gull blir til slutt god og mett etter en del grining!! HVORFOR KUNNE HUN IKKE BARE TATT DEN PUPPEN DA??? Huff, det ble myyye styr, men dagen etter da jeg fortalte historien til min bror og de måtte jeg bare le. Det er jo det eneste vi kan gjøre Sånn alt i alt er jeg fornøyd med helgen, og kneet er nesten helt bra igjen:) Gjør bare vondt når jeg har sittet lenge...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Uff, det var litt av en helg du hadde! Høres ikke noe særlig ut med det kneet, håper det blir bra snart igjen. Men jeg skjønner godt at du droppa amminga, det er jo så tydelig at du har det mye mer moro med flaskene dine ;-) Husk da, at morsmelk er det beste for barnet ditt (måtte bare ;-)
Matja Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 Hehe:) Ja, jeg vet! Kneet er forresten nesten helt fint:)
Gjest Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 de buss sjåførene løper jo nesten med vogna når man skal av og på bussen:S bra kneet er bedre nå da og at hun fikk mat til slutt hehe, blir ofte sånn når man står i halvsvime og skal blande melk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå