Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg begynner et nytt innlegg jeg, for nå ble det andre så langt...

Hei jenter

Nå nærmer det seg uke 36 med stormskritt....

Jeg har bare 4 dager igjen med sprøyter og så er det ul på fredag... og jeg er såå spent...

Jeg kjenner den høyre eggstokken min ganske bra om dagen, men jeg håper det er et godt tegn denne gangen...

Skal bli deilig å bli ferdig med disse hormonene, så jeg håper virkelig at det blir mange egg denne gangen..

Noen andre som kjenner det bra?

Jeg krysser fingre for oss alle sammen... og håper at vi skal klare det denne gangen...:-)

Fortsetter under...

Hallo

Nei, nå er det ikke lenge igjen til uke 36.. Det blir spennende med UL på fredag - skjønner godt at du gleder deg, Agnes29. Jeg skal også på ul på fredag - igjen.. så får vel egguttak på mandagen eller tirsdagen.

Jeg var jo på ul på fredag og søndag :-) og i går startet jeg med Menopur og Orgalutran i tillegg til Puregon. Føler meg som en skikkelig nålpute :-).

Det var veldig positivt for mitt vedkommende med litt ubehage i eggstokkene ved forrige forsøk... så la oss håpe at det samme gjelder for deg.

Krysser fingrene for at det er mange follikler med flott egg som blir nydelig baby'er for oss alle samme :-)

Ha en super dag!!!

Hei på dere!

Ja, samboeren er i allefall glad for at jeg snart er ferdig med hormonene...

Jeg skal ha uttakk på mandag og inn på onsdag. Håper noen av dere er på linjen denne uken for det var lite gøy å ikke ha noen å spørre mht eventuelle bivirkninger og om hva som er normalt og ikke i mnd som har vært. Har egentlig satt meg lite inn i prosessen på forhånd for ikke å stresse meg selv opp mht forventninger osv Tenkte at det som skjer det skjer. Men jeg var ikke forbredt på alle bivrkningene...eller hva som kunne være bivirkning. Jeg hadde en dag med en migrene med påfølgende oppkast som er det verste jeg har opplevd av den slags. Det trykket t.o.m i nesen (?)....Begynte å tenke på blodpropp ol....og når en da er alene hjemme, langt borte fra sambo og mor....så hadde det vært greit med noen å snakke med som kan si at dette ikke er farlig...Men jeg har ikke hatt noe mer enn det.

Lykke til i uken som kommer!

hei hei

var på Ul på fredag, de var veldig fornøyde.

var gjevnt og fint. hadde 5 på en side og 9 på andre så det er i allefall mer enn sist.

Slimhinnen var 14 mm, og det skal vist være bra?

ellers blir det eggløsningssprøyte på mandag og uttak på onsdag..

gleder meg en haug, da jeg går rundt som en ballong for tiden..

nå er det jo bare at "svømmerne" er tilstede på onsdag..

hvordan ser det ut fremover hos dere?

mvh

Annonse

Hei!

Da har jeg vært å tatt ut 8 egg på hver side. Så var det gjort. I dag tirsdag skulle jeg visst ringe å høre hvordan det gikk med befruktningen.

Men jeg er litt blank i hva som er "kriteriet" for å gå videre....men det merker jeg vel.

Lykke til med uttakk!

Da er egguttaket gjort...heldigvis... det var ikke like moro denne gangen..

Men det ble nå 4 egg, og de så visst bra ut så jeg håper på det beste..

Jeg skal ringe imorgen for å høre hvor mange som har blitt befruktet, så nå krysser vi fingrene her...

Til Dame; hva mener du med kriteriet for å gå videre?

Med det mener jeg at eggene har den kvaliteten som skal til.

Av mine seksten egg ble tre befruktet til i dag. Men det var visst antydning til at det ville bli flere til i morgen. Og så var det dette med delingen osv. En på laboratoret vil vurdere om de befrukta eggene er liv laga, for å si det slik, før innsett i morgen. De kunne ikke si helt sikkert i dag hvor mange befrukta egg som ville ha en kvalitet som de ville sette inn. Som sagt; dette er første gang for meg og jeg har egentlig ikke peiling. Men det var dette jeg skjønte av telefonsamtalen.

I morgen får jeg vite mer....da skal jeg forhåpentligvis ha ett eller kanskje to inn.

Jeg skal krysse fingrene for deg, Dame...

Jeg fikk beskjed idag om at ingen av eggene mine ble befruktet.. men de ville se an til imorgen..

Jeg ble så deprimert har vært litt utafor i hele dag... klarer ikke å være optimistisk angående imorgen, så jeg prøver å ikke tenke på det..

Da er det på`n igjen da... med spray og sprøyter...

Orker ikke å fokusere så mye på det nå egentlig.. men vet at jeg må fortsette å prøve...

Håper det har gått bedre for dere andre ...

Huff, det var trist.

Ja, jeg fikk fire gode egg. Ett ble satt inn og tre i fryseren. Men det er langt igjen. Jeg har aldri forsøkt å bli gravid før, hverken på vanlig måte eller prøverør så jeg er veldig spent, men får prøve å fokusere på andre ting.

Jeg føler med deg mht spray og sprøyter.....men resultatet kan jo bli riktig så bra!

Lykke til i allefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...