Gå til innhold

Kjenner dere dere klare til fødsel?

Sommerfuglmage

Anbefalte innlegg

Jeg vipper litt fra dag til dag! Gleder meg veldig til en bokstavelig talt lettere hverdag med større bevegelsesfrihet, men kjenner meg ikke helt fødeklar ennå likevel. Kvier meg liksom litt. Har jo en datter fra før, og da grudde jeg meg ikke. Nå kjennes det litt som å dra på sykkeltur vel vitende om at jeg kommer til å dette ned en skråning, og at det ikke er noe å gjøre med det. Jeg vet alt om at det blir bra etterpå, men den skråningen frister ikke likevel. Er jeg helt alene om å kjenne det slik?

Fortsetter under...

Hei.

Selv føler jeg meg veldig klar til å komme i mål med denne graviditeten, pga vondter og store humørsvingninger. Men klar til 2 nye verdensborgere samtidig er jo noe helt nytt for meg, så tenker på hvordan dagene blir til vi kommer inn i en god rutine! Jeg håper og tror at vi har mye godt i vente, så dette går bra!

Både og!!!!!

Er så mye usikkerhet enda, om det blir fødsel eller ks. Kommer ann på leiet til tvilling 1.

Har mye plager nå, og går jo i en slags ventemodus. Har termin om 1 mnd, men håper jeg blir satt igang (eller planlagt ks) om 2 uker.

Jeg gleder meg til å få det overstått..er jo fortsatt 62 dager til termin,men håper de kommer en stund før.Samtidig gruer jeg meg selv om de to andre fødslene har gått helt greitt...skummelt å skulle fø to stykker...så redd noe skal gå galt...men det blir nok bra!Gleder meg iallefall til å kunne gjøre noe uten å bli helt utslitt,og til å slippe alle disse kynnerne!Nå ser jeg først og fremst fram til neste UL om ei uke,da er jeg i uke 32!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...