Gå til innhold

Hører vel til her nå jeg...:-(

Stolt mamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Nå hører jeg vist dessverre også til her inne....

Nå har jeg mistet 3 ganger i løpet av 1 år! Den første gangen va den verste!! Da hadde jeg vært på innvendig ul da jeg va 10uker på vei - og alt var i sjønneste orden. Jeg fikk se hjerte så slo og at fosteret beveget seg! I uke 11 var jeg på sykehuset for å sjekke igjen(pga at jeg hadde celleforandring) - å da va det ingen liv....

Andre gangen ble det oppdaget i uke 8. Det va og ved en tilfeldighet - sko på vanlig legekontroll - å da va det ikke noe liv.

Den tredje gangen var i går.... Var heldigvis ikke mer enn 5uker på vei! Var på jobb da jeg pluttselig begynte å blø! Å det har eg gjort siden....

Så i mårå ska eg til legen å kreve at eg får en utredning!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig trist!!! Føler skikkelig med deg ((((((((((((((klem)))))))))))))

Så grusomt å oppleve at alt er bra på UL, få håpet opp og så går det galt. Fikk skikkelig tårer i øynene når jeg las innlegget ditt.

Stå på imorra hos legen, krev din rett og finn også ut hva du skal gjøre neste gang du er gravid. Få med deg hjem resept på crinone (skal taes morgen og kveld) og albyl-E (75mg)

Kom og oppdater oss etterpå da!

Masse klemmer fra

Skrevet

Takk for det!

Kan eg spør ka crinone og albyl-E er for noe?

Skal oppdatere dere etter at jeg har vært hos legen i mårå ja!:-)

Skrevet

Crinone er progresteron, albyl-E er blodfortynnende. Det er vanlig å gi gravide med diagnose habituell abort, selv om prøvene kommer tilbake som normale. De finner ingenting galt hos meg så jeg skal bare håpe at medisiner virker på meg neste gang...

klemmer!!!!!!

Skrevet

Tusen takk for svar!!

Ska spør legen etter det i mårå!!!

God-klem tilbake fra meg!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...