Gå til innhold

oktobermammaer i Ålesund??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg har termin 19 oktober. e d nokken som har rundt dei tidene?? hadde vært kjekt å bli kjent me nokken i samme situasjon:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg holder til utenfor Molde og har termin 10 oktober. Virker som om det ikke er mange fra vårt distrikt her. Venter nr 2, har en gutt på 3 år. Er selv 27 år.

Skrevet

hei:)

jeg har termin 5 oktober og kommer fra like utenfor ålesund:);)

Skrevet

Hei! Jeg har termin 24 oktober og bor i Ålesund! Det hadde vært veldig kjekt å bli kjent med flere i samme båt:) Hvor gammel er du?

Skrevet

hei.

jeg er 26 år gammel. Prøve å få i gang et treff i byen i løpet av dei neste 14 dagane.. interessert?

Skrevet

hei.

like utafor Ålesund. ka vil d si:)?

Skrevet

jepp:) e vel du fra svangerskapskurset da??jenny her, termin 5 okt:) du snakka litt om å ha bim treff:) ej e iallefall interessert....bor foresten på ellingsøya:D

Skrevet

Ej e også interessert i å bli me på bim-treff :)

Skrevet

Hei.

Jeg bor i Ulsteinvik. Har termin 14. oktober. Ikke så lanage veien over til Ålesund for meg heller :-)

Skrevet

supert. da håpe e du kommer på bim treffet om 14 daga. ser ut til at vi blir en liten gjeng:)

Skrevet

hei,supert. ser ut som vi blir en gjeng. må kanskje bestille to bord:) ser ut som d e mangel vare me bim treff på disse kanta.

gler me til å treffes litt mer casual.

Skrevet

hei.

så bra da. tror d kan bli veldig bra:) e e forresten 26 år og bor i sentrum..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...