Gå til innhold

OTH tvilling eller EW duowalker?? hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal velge mellom disse to som søskenvogner til toåring og nyfødt, kan få kjøpt begge to brukt, men vet ikke helt hvilke vi skal velge.....

Kom med synspunkter og egne erfaringer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OTH har rettere rygg i oppreist sittestilling og den kan reguleres slik at du får akkurat den hellingen i ryggen som man vil. Praktisk i den perioden barna begynner å sitte selv.

Skrevet

Jeg vil også gjerne høre andres erfaringer med disse vognene!!!

Skrevet

har ingen erfaring enda, men venter på en oth tvilling. valgte denne da den er utrolig god å trille, liten og nett og har en oth vanlig vogn fra før som jeg er super fornøyd med. Syns ew er litt stor og klumpete og liker ikke håndtaket på den. det er av sånt materiale som lett smuldrer (har hatt det på en annen vogn). oth holder seg særdeles bra i pris, så jeg ville gått for den.

Skrevet

tusen takk! Har også helt litt mer mot oth, men får kjøpt ew brukt for 2500,- med søskeninnlegg og synes det er en litt greiere pris for en vogn vi ikke vet hvor mye vi kommer til å bruke!

Er det ingen som har erfaringer med ew??

Skrevet

Har en jente som vil være 2,5 år når nr. 2 kommer og har nettopp kjøpt en OTH tvilling (mountain terrain fra 2004, kostet 2400 inkl. regntrekk og hardbag og ser knapt brukt ut). Prinsessen og jeg har allerede vært ute og tørrtrent litt med henne og hennes lille "baby" og jeg elsker denne vognen allerede! Synes den er fantastisk god å trille, selv om forhjulene ikke er svingbare (det er de på de nye modellene) så er den ikke vanskelig å svinge, vi går endel på grus og det er ikke noe problem; veldig gode hjul, den virker veldig solid, jeg kan ha babyen vendt mot meg samtidig som toåringen kan se fremover, toåringen kan sitte og se på babyen/abyen se på henne, den er så smal at den lett kommer inn dørene i huset vårt, den er stødig, det virket som om datteren min trivdes godt i den, lett å legge sammen; kort sagt så tilfredsstilte den mine krav og jeg synes det er en super vogn.

Skrevet

Vi har tvillingvognen til Easywalker og den kan anbefales på det sterkeste.

Den nye modellen har 2 kalesjer og det er mye bedre enn en stor kalesje. Easywalker har også en bedre pris. Den har bedre hjul og større bag. Easywalker er veldig stabil og blir veldig liten sammenslått.

Anbefaler EASYWALKER!

Hilsen lykkelig eier av Easywalker

Skrevet

Vi valgte også Easywalker fordi det virket som er bedre vogn og finere vogn. Er veldig fornøyde og det er barna også. De stortrives.

Easywalker er også kjempegrei å ha når man skal på tur. Da kan man legge vognen i en egen reisebag som beskytter under transport. Genialt spør du meg. Slipper av vognen går i stykker og blir skitten.

Bagen er stor på Easywalker. Vi var også veldig opptatt av at hjulene skulle være gode både i terreng og på shopping.

Easywalker blir mindre sammenslått og det var viktig for oss. Greit å få med litt bagasje også!!

Vognen er i allefall helt utrolig god å trille og den kommer fram både i terreng og snø. Genialt med svingehjulene på shopping.

Anbefaler Easywalker!!!

Ikke betal mer for å få en dårligere vogn!!!

Skrevet

Hei.

Vi vurderte begge vognene og ryggen til Easywalker er bedre. Den er mer stabil og bedre for barnet. Kan legges helt ned! Og barnet kjenner ikke stroppen i ryggen! Sjekk også bagen før du kjøper! Easywalker har romslig bag.

Hilsen Easywalker eier!!!

Skrevet

Tusen takk for alle gode tips og erfaringer! jeg tror jeg går for ew! til den brukte jeg kan få kjøpt er det den myke søskeninnsatsen som følger med, er det den dere har brukt også?? jeg synes den ser veldig grei ut, jeg har prøvd å se på den i butikken for å se hvordan den er, men de selger jo bare sky modellen i butikkene nå, og dette er classic utgaven!

så da får jeg heller bare ta sjansen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...