Gå til innhold

Merker ingen ting

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er gravid for første gang. Er i 5+2 uke. Jeg er bekymret, men det er vel normalt. Har nettopp hatt en nær fam som har sa. Men ingen grunn til bekymring, jeg kommer ikke langt med det. Men er det noen andre som ikke merker noe. Jeg er bare litt støl i magne, men ikke kvalm eller rare bryster. Kanksje litt trøtt, men det er jeg alltid. På fredag når jeg mitt gravid tegn fikk jeg også tilbud om en super jobb, på stedet jeg allerede jobber. En helt nye stilling, som jeg kan utvikle selv. Burde jeg si noe? Burde jeg ta den? Og alt er ok selv om jeg ikke merker noe til graviditeten?

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Når det gjelder jobben din er det vanskelig å råde deg til noe som helst, det må du kjenne på selv.

At du ikke har noen typiske symptomer på graviditeten så tidlig tror jeg er like normalt som det å være superkvalm, ha merkelige lyster osv. Jeg ble mor for første gang for 3 år siden og opplevde heller ikke noen symptomer på graviditeten. Det vil si jeg hadde nok noen diffuse symptomer, som f.eks. at jeg ble raskere mett, jeg hadde overhodet ikke lyst på godis, og ved et par anledninger føltes det som jeg liksom gikk på luft. Hvert svangerskap byr på ulike opplevelser for oss kvinner. Nå er jeg f.eks. en del kvalm og utilpass, spesielt når jeg kommer fra jobb. Jeg spiser derfor oftere men mindre måltider. Det hjelper! Har ikke lyst på godis denne gangen heller (takk og lov!!). Dessuten har nok hormonene friere flyt denne gangen, noe som fører til tilnærmede umotiverte sinneutbrudd.

Lykke til med svangerskapet og med valgene du må ta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...