Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Hørt så mange negative opplevelser med div brudesalonger her. Men jeg må ut og titte litt veldig snart,må få ett innblikk i hva slags kjole jeg ønsker;) Noen gode forslag??? Å må man bestille time uansett hvor??
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 Jo takk;) Uff,angrer nesten jeg hihihi ikke pga av han,men alt styre dette drar med seg hahahahahaha.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Grattis =) Jeg er veldig fornøyd med solbruden på sellebakk, der trenger du ikke time.. IKKE fornøyd med østfold brudesenter (?)på lundheim.. Der må du ha time.. Bruden i fokus er helt okei, men der er de veldig oppsatt på at du må vite prisklasse for kjole da de mener det er det viktigste... Må også ha time.. Ellers er det jo en i Sarp, ikke veldig stort utvalg men koselige folk.. Der må du ha time.. Også er det to salonger i moss som jeg ikke vet åssen er eller om du må ha time.. Gratulerer! Når er dagen?
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 26. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2007 Da tror jeg jammen i meg jeg skal kjøre en tur opp på solbruden i morgen;) Har dem mange fine kjoler der???Kan man få titte og prøve om man kommer da?? Det er 23 08 08 så ett år til. Men jeg må begynne og tenke litt hihi. Kanksje få kjøpt en på salg også
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Så artig! Gifter meg 16.august jeg =) Ja på solbruden har de kjempe mange fine! Kommer du på rett dag er de veldig behjelpelige, andre dager kan de være litt sure men.. Jeg var heldig og fikk kjolene omtrent kasta etter meg når jeg var der =) De nye kjolene kommer i November mener jeg å huske at ho sa..
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 26. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2007 Da tror jeg at jeg skal ta meg en tur i morgen;) Spennende;) Får man kjøpt brukte der eller??? 16 aug i år??? Hvem kirke giftet du deg i da??? Kjenner jeg deg eller??hihihi legg meg gjerne til msn [email protected]
Giftmamma med2jenter Skrevet 26. august 2007 #8 Skrevet 26. august 2007 østfold brudesenter.. der leide jeg drømmekjolen min:)
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 26. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. august 2007 Hvor ligger det henn??? Må bestille time der da??
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. august 2007 #10 Skrevet 26. august 2007 Ligger på Lundheim.. Rett ved stadion.. JA der må du ha time, hvis ikke blir du kasta ut! Og du kan ikke TENKE på å dra dit såååå lenge før bryllupet!! *i flg ho som jobber der*
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 26. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 26. august 2007 Nei,uff må føle meg velkommen.Er vel kundene di lever av???? Men fantasiløs legg meg til msn æ...skrev adressen lenger oppe her;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå