Gå til innhold

what to do??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er tre veker gammal og har skrike sidan ho var litt over ei veke....eg føler ho skrik heile tiden medan ho er vaken....

vi har vore med kiropraktor men utan virkning og elles har vi prøvd sukkervatn uten virking og maltekstrakt...eg har kutta ut melkeprodukt men ho skrik enno....

eg treng tips om kva anna vi kan prøve...

føler meg veldig råd vill

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du forsøkt å gi babyn fenikkel te?

Virkningen av å kutte ut melkeprodukter kan ta nesten en uke.

Kiropraktor må man til hvertfall 3 behandlinger for at det skal ha noen for seg. (sier de som har gjort det.)

På lillejenta vår funket det kun med sukkervann. (har ikke vært hos kiropraktor.)

Vi var hos fysioterapeut mhht at hun har en favorittside å sove på og da anbefalte han oss å "pumpe" snuppa ved hvert stell.

(hun ligger på rygg og vi tar knærne hennes opp mot magen og holder en liten stund, fem ganger hvert stell. Og i tillegg annanhvert ben ca 10 ganger.) Dette har funket for oss nå, men snuppa er 16 uker i dag, så det jo på vei til å gi seg også.. (hun har ikke hatt noe "skrikeanfall" siden forrige tirsdag.)

Er du sikker på at det er kolikk/luftproblemer hun har?

• 2 uker senere...
Skrevet

Er dere stresset? I så fall kan jo dere prøve å ta ting litt med ro? Vi foreldre blir jo stresset av at vi ikke føler vi mestrer alt det nye, som igjen påvirker babyen og gjør den stresset, også er man inni en vond sirkel. Da kan man prøve å bære og kose og å gi jenten så masse pupp hun bare vil...Prøvd med bæretøy?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...