Gjest Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Har jobba mye siste halvåret, men har begynt å se på igjen. Lurer derfor på et par ting jeg ikke fant ut på web tv, og det er: hvem i huleste er hun derre Luise, og hvorfor har astrid satt henne inn i sitt sted? Er vel det jeg lurte mest på i grunnen:-) takk for svar
Gullet-Mitt alt! Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Jeg er en trofast hc-titter og går ikke glipp av èn episode..hehe! Men hun luise er et mysterium. Hun bare poppa opp og jeg tror egentlig ingen vet hvem og hva hun er. Og gudene vet hva Astrid driver med. Nei det går jo nesten over alle støvelskaft. Når serier tar sånne vendinger blir man nesten iriitert! (Men se på, ja det MÅ jeg! :-) )
Tamline Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Hun er Astrid's talerør. Altså hun er der for å fremme Astrid's vilje...
Gjest Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 ja,d er et stort mysterium på hvor hun kommer fra! Kansje får vi svaret etter hvert! Håper d!
Storebror & Lillesøster Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Hun dukket opp da astrid skulle på en ferie på fugleholmen,som hennes talerør,og all kontakt med astrid gikk via henne,men jeg tror hun var og møtte jens august når hun var bortreist,for de fant henne ikke på fugleholmen og hun visste jo at han var i live.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå