Gå til innhold

Hva er din mening om NAN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din mening om Nan og hvorfor?

Jeg har bare positive ting å si om det. Jenta blir mett og fornøyd. I tillegg synes jeg måletabellen på eska er lett å forholde seg til siden det er oversikt over hvor mye det skal være i hver flaske.

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min tåler ikke NAN.. Han kastet opp masse etter måltidene. så vi gikk over til HIPP..

Skrevet

Jeg byttet fra Småfolk til Nan da min lille var 1 uke, men hun skrek så mye at jeg byttet til Hipp fordi jeg hadde hørt så mye bra om den her inne. Nå viste det seg jo at hun hadde kolikk da, men jeg har aldri byttet tilbake. Dessuten er Hipp økologisk, og Nan er fra Nestlé, så da er det jo et lett valg uansett :)

Skrevet

(så ikke det med måletabellen før etterpå. De andre pakningene er også helt greie, men du må bare tenke litt mer pga litt andre henvisninger til skjeer og vann.. Syns det går greit jeg. Dessuten er det alltid noen her inne som har peiling:)

Skrevet

Etter at jeg begynte å blande pulveret ut i varmere vann, er jeg veldig fornøyd :o) Før det måtte vi bruke malt både titt og ofte, har ikke brukt det en eneste gang siden jeg begynte å blande i 55-60 grader :o) Og så rører jeg med skje, rister ikke, blir mindre luftbobler i melka da.

Og så er jeg veldig glad i de ferdigblanda boksene, praktisk å ha i reserve og på tur :o)

Skrevet

Takk for tipset..:-) Nå er det mindre malt her også etter at vi begynte å blande det i varmere vann. :-) Og jenta er kjempefornøyd. :-)

Skrevet

Veldig fornøyd, elsker de små ferdigblanda boksene på tur:) PS: de koster 5,50 i sverige i Svenske kr... Et brett med tolv blir ca 55 NOK.

Skrevet

Så bra!!! :o) Sier det til så mange jeg kan, synes det er dumt at så mange små babyer har magevondt når det er så lite som skal til :o) Har du merket noe til at ho kommer seg lettere på do også? jeg merket veldig forskjell etterpå :o)

Snakket med Nestle om det faktisk, det var ingen fare å blande i varmere vann, så lenge det ikke oversteg 60 grader :o) Og ho dama jeg snakket med ble veldig interessert når jeg sa han kom lettere på do, så ho skulle gå videre med det :o) Så vi kan jo håpe at de skriver litt høyere temp på pakkene etterhvert, så disse små magene får det litt bedre :o)

Skrevet

NAN er kjempebra:) Jeg har alltid blandet ut i varmere vann enn anbefalt..og vesla har aldri trengt å bruke malt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...