Gå til innhold

huff så lei


Meg og gutten min

Anbefalte innlegg

har så mensmurringer i dag, er ikke vondt, men ufattelig ubehagelig. kjenner også at det stikker og drar seg veldig på begge sider nederst i magen. jeg er 11+4. fler som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

neimen anonym er du tilbake??? så hyggelig da... tja luksusproblem?? kanskje for noen, jeg syntes egentlig det er veldig ubehagelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei airam. Ikke bry deg med kommentarene til anonym du. Her er alle bekymringer akseptert.

 

Jeg har ikke svar til deg men ville bare sende min sympati. Vet jo at livmoren strekker seg mye siden embryoet vokser mye om dagen hos deg så det kan jo være noe sånt?

Hadde selv akutt mens lignende smerte selv i sted og jeg er 9+3. Jeg har mistet et par ganger og er litt psyko når jeg kjenner slike ting, men jeg skal heldigvis til UL i morgen formiddag så jeg prøver å la være å bekymre meg:-)

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har det også slik! Det murrer i livmorområdet og strekker seg på sidene. Det kommer og går, en dag er det utrolig plagsomt, og neste dag kjenner jeg ingenting av dette. Jeg er 8+4 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkurat hvordan du har det :-) Ikke noe behagelig akkurat. Jeg har hatt det sånn den siste uka og blir litt nevrotisk av det , har mistet 7 ganger tidligere. Men denne gangen er jeg over uke 5 og går på fragmin sprøyter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...