Phantom´ Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Har hørt at ingefær skal være vidundermiddel mot kvalme, og her jeg svimer rundt er jeg villig til å prøve alt. Regner med at det er snakk om fersk ingefær når det gjelder kvalme, men det eneste jeg har i skapet er malt ingefær i krydderpose. Noen som vet om det gjør samme nytten? vordan skal det i såfall inntas???
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Malt ingefær skal gjøre samme nytte som kapsler. Rør det så fall ut i vann, og drikk i små mengder om gangen. Jeg har prøvd kapsler når jeg var ute på reise nå, og det gjaldt på reisekvalmen min (den verste kvalmen i alle fall). Ikke drikk mer enn et lite glass om gangen. Må du drikke mer, ikke mer en noen glass for dagen, helst med 4 timer eller mer mellom..
kokosyklus Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Riv litt av en rot og legg i en sånn man bruker til te i løsvekt. Legg den i en kopp og hell over kokt vann. gjerne en halv skive sitron og litt honning. Det er friskt og godt!!!! Evt kan du dele opp litt av roten i skiver og legge i koppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå