Gå til innhold

OTH urban jungle eller EW Sky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har ew sky, og er kjempe fornøyd med den... lillegutt elsker å sitte i den, eg det er full liggestilling i den. super.

men har daa ingen erfaring med oth.

det stod mellom disse hos meg også. siden de er ganske like. men valgte ew siden det er full liggestilling og så var den billigere også. det er også kjempe god plass i den til vinter pose:)

Tror de i grunnen er veldig like. EW er litt lettere, litt billigere, og har litt større bag (om det skulle være aktuelt nå eller senere). OTH har flere designs, mer stæsj, er populær/har status og dermed kanskje større gjensalgsverdi(?) og er dyrere.

Liker begge godt. Vi havna på EW Duowalker som søskenvogn. Vekt og funksjonalitet har mye å si. Den har kun gått prøverunder i stua, så jeg kan ikke si annet enn at den virker lett, fjærer godt og er stilig (aqua).

:)

Var knallfornøyd med OTH vogna vår (trengte søskenvogn så måtte bytte til en phil and teds).

Den har ikke full liggestilling, men det er en veldig behagelig sovestilling som jeg liker bedre enn full liggestilling. HAr full på p&t vogna vår, men den bruker jeg ikke, bruker den med litt skrå sånn som OTH sin. Synes det ser ubehagelig å ligge rett i ryggen en med beina litt ned, og når vi triller i nedoverbakker ser det ikke godt ut å ligge helt flat...Hodet heller jo SÅ mye nedover...Gutten vår sov utrolig godt i den!

Liker også reguleringen på den, den er så lett å regulere med barnet i vogna enn å styre med klips og glidelås som på p&t, og det er vel glidelåser på EW er det ikke?? Så synes jeg det er greit at man kan ha vogna i akkurat den rygginnstillingen man vil, brukte mye ulike halvstillinger da gutten var liten.

Så blir OTH rettere i ryggen i EW sky, det synes jeg er en stor fordel.

Babybagen til 07-modellen av oth er mye forbedret, så den er faktisk ganske så lik som EW sky sin. Oth er også dyrere, men man får også mer for den når den skal selges.

Så selv om jeg ikke har erfaring med EW annet enn å sjekke den ut på butikken, ville jeg valgt OTH av de to

Jeg ville også gått for en OTH. Mest pga at sittestillingen ser veldig liggestilling ut på ew, men jeg syns også stoffet virker av dårligere kvalitet (min personlige mening da... ). Fordelen med ew er at den blir mindre sammenlagt. Har en oth og er kjempe fornøyd. Super å trille og babys har også stortrives oppi den. Begge vognene er jo kostbare, men du får desidert mest igjen på finn.no etterpå for en OTH, så selv investeringen er større, så kan det lønne seg i det lange løp. Liker også designet bedre på OTH. Vogna er rett og slett kjempe kul!

Det stemmer ikke at du får igjen mest for oth. Sjekk finn. Det ligger ingen sky der og det er lett å få en god pris for vognen. Veldig få som selger brukt!

Jeg valgte Easywalker fordi den har mye større bag enn oth. Vognen er også nominert til årets babyprodukt! Vognene er utrolig stilig og finne si mange kule farger.

Easywalker har full liggestilling! Den har også 4 reguleringer på ryggen og har full sittestilling. Vognen er lunere og det er bedre plass til vinterpose både i bag og sportsdelen.

Vi er utrolig fornøyde med Easywalker og har mange kjente som også har denne. Det er er god vogn som jeg sterkt kan anbefale!!

Ikke betal overpris for en dårligere vogn!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...