Gå til innhold

Skjønner bare INGENTING denne gangen!


Lunagirl

Anbefalte innlegg

Er nå 5+5, ifølge siste mens.

Men no har det seg sånn, at i juni gikk eg 4 dager over tiden, det skjer ALDRI m meg. Syklusen er alt fra 25 til 28 dager, men aldri over! Tok self en test, og eg "visste" at eg va gravid. Så på testen, svak strek, "jepp! gravid!" tenker eg. Tar opp testen igjen, og.. "nei?? Va det ikke nettopp en strek der??" Fant ut at måtte ha innbilt meg det. Men hadde konsumert mengder m vann, kaffi og div, så eg bestemte meg for å teste neste morgen. Så, når eg skulle legge meg på kvelden, begynte eg å blø. Javel, tenkte eg. Da e eg ikke gravid allikevel. Men det merkelige va det at eg bare blødde i 3 dager, og det va veldig lite. Til vanlig, så har eg kraftig mens i ei uke.

Så gikk det 26 dager, og eg fikk mensen igjen. også en merkelig en. Lite blod, men varte i 9 dager. Så no gikk eg igjen 4 dager over, og tenkte at eg skulle teste meg, bare for å få mensen lissom. Og den va kjempesterkt positiv. Umulig! tenkte eg. Vi har vært kjempeforsiktige denne perioden og alt. Hadde bestemt oss for å vente med nestemann. Da hadde eg vært dårlig, og hadd alle tegnene i flere uker allerede uten å reagere. Til og med flere som har spurt om eg va gravid. Men det bare va så utenkelig lissom! Men når eg fant det ut, så va det jo masse som falt på plass. Det eneste som ikke stemte, va at eg fikk så tidlige tegn! Og no, for noen dager siden, så forsvant alle tegn utenom trøttheten. Den sitter enda i. Men puppene e ikke øm lengre, men de har vokst. E ikke kvalm mer, de andre gangene har eg blitt kvalm i uke 6, og det har vart til uke 16 og 17. Til og med humørsvingningene har roet seg ned! Føler meg særdeles ugravid. Eg skjønner bare ingenting...! Vet jo det at alle svsk e forskjellige, men SÅ forskjellige lissom..?

E det bare meg som syns at dette e rart eller?

 

Uff... Blei langt dette her. Men måtte bare lufte litt ut av hodet..

 

Lykke til til alle mine gravide medsøstre her inne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta kontakt med priv. gyn. og be om tidlig UL, så finner du fort ut om du er gravid og hvor langt du evnt. er på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunagirl....

Du mener du har vert gravid ganske lenge?

Siden du fikk den positive testen? Dvs du er ganske langt på vei?

Høres noe kjent ut, men tørr ikke tro det. Jeg har ikke fått pos test siden forrige uke, og dagen etterpå fikk jeg negative tester...

Hadde EL i går, men alle gravid symptomer er tilstede...forstår ingenting.

Når har du tenkt og dra til legen? Det bør du jo gjøre så snart som råd=)

Håper alt ordner seg og at alt er som det skal... masse lykke til..

Kunne tenkt meg å høre hvordan det går med deg da jeg føler meg som deg bortsett fra den positive testen din=)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...