Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Jeg hadde ikke det i forrige svangerskap, men nå har jeg hatt dundrene hode pine i en uke. Testet positivt i går - 10 dager etter IKM. Håper hodepinen går fort over. Om morningen kjennes det ut som jeg var på en skikkelig fest dagen før... det roer seg heldigvis litt kort tid etter at jeg har stått opp. Sist så sa alle at jeg skulle slutte å være kvalm etter 3mnd men det gikk langt over 4 mnd før kvalmen ga seg....
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Hadde skikkelig gigahodepine de første dagene etter at jeg testet, da var jeg rundt 4-5 uker. Nå har jeg ikke så mye hodepine lengre, men det kan komme av og til, spesielt når jeg er sliten. Mye av hodepinen skyldes stramme nakkemuskler. Jeg har en mikrovarmepute som jeg bruker, og den lindrer bra på den verste hodepina. Det kan også hjelpe på med en time til naprapat om det ikke skulle gi seg.. Håper hodepina går over snart.
melke-q Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Jeg også.... samme som deg. Veldig lik hodepinen jeg har når jeg har mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå