Gå til innhold

Svangerskapskurs på SB 5 sept?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Victoria.

Er det noe du har meldt deg på på sykehuset? Kunne tenke meg det jeg også egentlig... Men den onsdagen er det første episode av Jordmødrene som er en dokumentar fra fødeavdeligen på Drammen. Har ikke lyst til å gå glipp av den :(...

Jeg ringte bare til sykehuset og sa jeg ville melde meg på. Var vist lang venteliste så man burde være tidlig ute. Det er fra halv 6 til 8 tror jeg, får du ikke med deg det da? skyndt deg og ring å hør iallefall, hadde vært artig å dratt med noen man hadde sett før hehe:) Går over 2 dager så neste er onsdag 26 sept:)

Hei bare et lite spørsmål.

Vet du når man bør ta dette svangerskapskurset? Jeg tenkte å høre med min lege, men er ennå noen uker til jeg skal dit.

Jeg har ikke termin før i Januar, så det bør vel holde med at jeg melder meg på etpar måneder før fødsel.?

Da hører jeg fra deg

jeg er har terim i slutten av november og jeg skal nå ha i september, du kan jo ringe til sykehuset, du må jo oppgi terminen din så setter de deg nok opp ettersom når de mener du bør ha det og hva de har plass til. Tror ikke det spiller noen rolle om når du tar det:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...