*Mysillen* Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 herregud så utålmodig jeg føler meg.... hihi...er det mulig.... en hel måned nesten til neste mens..... gleder meg skikkelig til å komme igang igjen.. her skal det sprayes å stikkes for det det er verdt...hehe!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Kjenner igjen den følelsen mysill ). Jeg har akkurat ringt inn mens, og venter på spraystart den 5 september. Gleder meg til å komme i gang igjen jeg også. Håper tiden går fort for deg !
*Mysillen* Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 skulle ønska de kunne regne ut fra denne mens jeg....men kroppen må vel ha en pause...ikke vet jeg? men men....ca 10 uker til uttak da....hehe...klarer da det jeg.... håper bare at jeg får egg på frys neste gang... får se om jeg ike kan begynne å pusse opp litt her inne i mellomtiden
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Ja de vil at du skal stå over en mens etter fullt forsøk, men du får i gang igjen med en gang etter fryseforsøk. Hvis det er plass til deg selvfølgelig. Men å pusse opp hørtes ut som en god ide. Hjelper å få det fint rundt seg i ventetiden, og godt å ha noe å henge fingra i !
villevilla Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Hei! Ja jeg skal ringe inn mens som forhåpentligvis (ikke) kommer rundt 10 sept! Hver dag gååår såå sakte å dette er jo mitt første forsøk så jeg er så spent å har så mange millioner ting som surrer i hode!
*Mysillen* Skrevet 26. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2007 ja det blir noen millioner ting som surrer i topp etg ja....hehe... sykehuset regna neste ikm på meg ca 22.september...så leeeenge til enda....sukk....nesten en hel mnd... blir vårt 2 forsøk da lykke til da ønskerlitebarn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå