Gå til innhold

Noen fra Askøy her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor på Askøy, litt langt ute. Flere? Og hvor på Askøy?

• 2 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor også på Askøy :) Kleppestø

Skrevet

krokåsfeltet her også:)

har dere barn fra før, eller er det første barnet dere prøver på?? første gang for meg;)

Skrevet

Jeg har en jente på 2 år fra før, vi prøver på nr 2. Men det skal sies at vi er ikke iherdige prøvere med temping og sex annenhver dag... Vi tar det litt som det kommer. :)

Skrevet

Vi er prøvere i den forstand at vi har mye sex.. men driver verken med temping eller el testing.. men akkurat det kan nok komme av at vi er relativt nye innen dette med å prøve.. dersom dette kommer til å dra ut begynner jeg nok med det der jeg også..! ble gravid i 2pp for noen mnd siden. endte med ma i uke 10+.. i morgen er det vel 4 uker siden utskrapning.. så rekner egentlig ikke denne mnd som en pp. aner jo ikke hvor lang tid det går før jeg får mensen igjen engang! vi ser.. er ung, så har god tid:p

Skrevet

Å så utrolig kjedelig det må være å miste.

Jeg sluttet med pillen i mai, så nå begynner vel kroppen å justere seg litt tilbake til normalen. Synes jeg merket det litt med forrige TR at den ikke var like heftig som de forrige hadde vært.

Vi brukte ca 7 mndr med førstemann, så regner med at det tar litt tid dette her. Med en liten en som ikke alltid sover så godt og begge i full jobb, er det ikke alltid det er så mye overskudd om kvelden... :))

Skrevet

Nei, det var ikke noe særlig.. Håper vi slipper det i framtiden!

hehe, det er ikke alltid like enkelt å time den der "kosestunden" nei.. og når jeg ikke engang vet når jeg har el, så må man jo bare holde på hele mnd.. jeg har ekstremt uregelmessige sykluser i tillegg, så det blir litt slitsomt i lengden..

Har, i skrivende stund, en mann som ligger dausliten og strekk ut på sofaen og sover.. var vel ikke akkurat det jeg hadde tenkt for fredagskvelden, men.. =)

heldigvis gikk det ikke lang tid sist gang, så jeg håper at vi er heldige og får positiv test om ikke så altfor lang tid;)

Skrevet

Jeg har flere venninner som har mistet, for så å få velskapte barn i neste forsøk. Så vi får satse på at dere har fått deres dose nå.

Nei, timing er ikke lett nå. Nå er det

min tur til å ha sovende mann på sofaen... :)) Er ikke så veldig stresset med denne prøvingen. Lillejenta vår har jo ikke vondt av å være litt enebarn heller... :)

Ha en topp helg videre! Vi skal i dåp imorgen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...