Gå til innhold

Gravert i ringene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi hadde ett stort ønske om å gravere på utsiden av gifteringene våre, og ha to helt spesielle utsagn. (Vi har helt flate ringer i hvitt gull)

Meeeeeen, over 10 000 kr for å gravere på EN ring ble uaktuelt! var visst noe helt spesielt når det var gravering på utsiden, for det ble gjort med hånd og tok lang tid.. :-(

Så.. her blir det noe mer tradisjonelt, men tror vi skal ha med en "suss".. Skriver mye det i meldinger etc.. :-)

Annonse

http://www.smykkesenteret.no/shop.asp?p=3759924&imgGallery=2&imgActive=bilde1

Disse har vi. Håndgravert navnene våre på utsiden med hjerte i mellom. På den andre siden har vi bryllupsdatoen.

På bryllupsdagen min nå fikk jeg en hjerteslipen diamant 0.07 karat bestilt fra Israel. Nyyyydelig!

Hei hjertefamilien...

10.000kr for å gravere en ring på utsiden hørtes helt vilt ut..

vi har forlovelsesringer med graverte navn på utsiden, og betalte 5000kr for begge ringene!!!

kjøpte hos panoramagruppen, og mener de har en maskin som graverer utenpå og inni

Annonse

Ikke på min siden graveringen er på siden. Men hvis det blir det så forsvinner det med såpe og vann:-) Syns sånn stor gravering ikke er så veldig fint oppå ringen jeg egentlig. Liker ringen glatt og er litt "gammeldags" der. Derfor syns jeg vårt alternativ var bra og ville gjerne tipse andre om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...