Piipii Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Hvor ofte får deres baby pupp på kvelden? lillegutt spiser ca hver 3. time på dagen, men på kvelden sånn fra 20-24 så syns jeg han kan spise heletiden. Kan amme han ca hver 2. time. Kan det være at jeg ha for lite melk på kvelden? Han er forresten 2 uker.
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Min baby får pupp så ofte hun ønsker, uavhengig av hvilken tid på døgnet det er På kvelden er ikke trykket like stort, så det hender veldig ofte at hun spiser ofte da ja. Og hun er 11 uker snart Å amme 2. hver time er ikke ille, jeg holdt sikkert på hver time/hver halvtime i perioder da hun var så liten. Du har nok ikke for lite melk. La han bare spise når han vil, så ordner kroppen din den melkemengden som trengs. Og husk, jo oftere du legger han til, jo mer melk får du, så det er bare å stille inn tv på favorittkanalen og amme ivei )) (Stinalille spiste mye oftere enn hver 3. time på dagen de første ukene også, så jeg ammet mer el mindre døgnet rundt følte jeg. Men d er mye bedre nå da)
@nne p@ l@nne Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Her henger mini i puppen hele kvelden og ganske mye på natten også (han er snart 2 uker). Men var egentlig ganske forbered på det siden jeg hadde det sånn med storebror også. Han bæsjer og tisser masse så jeg er ganske trygg på at det i hvert fall er nok melk er i huset. Tror det er helt normalt og at man bare må ta den jobben hvis man ønsker å fullamme. På dagtid kan det gå flere timer mellom hvert måltid.
Gjest Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Les linken jeg har dyttet opp i tråden til over her: Om kveldsamming og nattevåk
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Hva 2. time høres slettes ikke ofte ut!!!! tulla mi som nå er 4 uker, spiser hver 2. time på dagen og når kvelden nærmer seg kan det bli hver time til hver halvtime mot sovetid. Trykket i puppene er mindre om kvelden og om natten. Når barnet spiser ofte, får det i seg mye av den fete ettermelken, og det gjør at de ofte sover bedre og lengre. min lille har laget seg en fin rytme, sovner nå rundt kl 22 og vokner ca 4:30 første gang. Noen ganger tar hun seg et kjapt måltid, og sover videre etter 10-20 minutter andre ganger skal hun ha masse mat og mye kos, rundt en time, så sover hun ca 3 timer igen til neste måltid og nye 2-3 timer til måltidet etter der. Så er det hyppig matingigjen frem til kvelden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå