Gå til innhold

Utvendig spark:-)

Sunniva78 har to små

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kunne jeg for første gang se gullet sparke på utsiden!!!

Sambo kjente det lille dunket for første gang kvelden før, så nå begynner det virkelig å bli aktivitet i magen.

Jeg er 17+4 i dag, og har kjent liv fra 15+0. Men de små dunkene som kommer nå er det mest fantastiske jeg har kjent:-)

Livet er herlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, så fantastisk, Sunniva :-) Må være helt nydelig! Men du, når skal du på den ordinære UL'en? Det går vel fort mot det?

Stor klem og kos dere videre med dunkene... :-)

Skrevet

Heia!

Jeg skal ikke på Ul før 12.sept, ble utsatt i 2 uker slik at sambo får være med. Han jobber på nordsjøen skjønner du...

Synes det er lenge til, for jeg er 20+0 da. Men den som venter på noe godt...:-)

Går det greit med deg?

Skrevet

Hei igjen -

Ja, den som venter på noe godt....... :) Blir spennende! Jeg skal 15. oktober.... Det er leeeenge til. Håper september flyr av gårde!

Er vel samme status med meg. Bekymrer meg og er dum nok til å surfe på nettet etter alt mulig... Hadde en mini-liten lyserosa blødning, svært lite, nesten så lite at det ikke er noe å snakke om, i går natt, men det var nok til at jeg fikk litt noia. Vet jo at det kan skyldes mye annet også, men vi har bestemt at jeg skal ta en privat UL. Nytter ikke å gå slik og engste seg! Bare tull! Mannen min er kun positiv, så det er veldig godt. Det holder i massevis med at jeg er hysterisk.. Skal til legen min i morgen, så kanskje jeg skal spørre om en henvisning til UL på sykehuset.... ?!

Klem fra meg!

Skrevet

Huff ja, nettet er ikke bare bra, jeg vet...

Til og med de på sykehuset frarådet meg i å lese for mye på nettet...

Tror absolutt ikke du trenger å engste deg over sånne små sporblødninger, det skal nok mye mere til hvis noe er galt. Og tenk på meg som blødde fullt ett bind uten at noe var galt..!

Progesteronen gjør slimhinnene skjøre, det også gjør at man kan blø lettere. MEN, jeg synes det er bra at du tar en UL, det er så deilig når man ser at alt er bra. Mye bedre enn å gå å være redd!

Så spør etter henvisning du!

Vi snakkes, klemmer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...