Gå til innhold

Trodde alle skoler (grunnskolen) hadde fri valgdagen...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kommunen jeg bor i har skolene stengt, men i kommunen jeg jobber er det skole som vanlig...hmmm... Har skolene fri der dere bor i landet...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er de skolene som skal være valg lokaler, som holder stengt.

Skrevet

ok, men alle eller ingen skoler et sted må vel holde stengt skulle man tro...? Vet at i kommunen jeg bor er skolene valglokaler, men kanskje de stemmer et annet sted i kommunen jeg jobber da..?

Skrevet

Jeg husker iallefall fra da jeg var lita.. Da var en skole like ved min skole valglokale, men ikke vår. Husker vi syns det var så urettferdig at de fikk fri, men ikke vi ;)

Skrevet

Her er det ikke stengt valgdagen. Valget foregår i idrettshallen, så de får ikke gym den dagen.

Skrevet

Her har både skole og barnehager stengt på valgdagen. Vår barnehage er privat og valgte heller å ha to dager med planlegging i august og har dermed oppe på valgdagen.

Da jeg var liten så var det valg på skolen der jeg gikk, men den var da aldri stengt av den grunn. Vi fikk bare ikke ha gym (så vi var jo sure da..hehe..)

Skrevet

her har skolene aldri vært stengt på valgdagen - selv om valget foregår i gymsalen på skolen.

Er jo ikke noe problem å ha vanlig skole deg dagen, bortsett fra gymtimer, så jeg er ikke helt hvorfor de skulle holde stengt.....

Skrevet

Her er ikke skolen stengt...

Men det er opptatt i gymsalene, så ungene slipper gym.. (inne iallefall) den dagen...

Skrevet

Vi hadde ikke fri selv om det var valg på skolen. Vi fikk streng beskjed om å være stille, og så vidt jeg vet så var ingen som klaga på bråk fra elevene da. Hendte noen år at vi fikk lov til å komme inn og se hvordan et valg går for seg. Det var ikke så dumt, egentlig, for det er jo sånne ting man lurer på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...