Gå til innhold

Noen som har gått veldig lenge???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Over tiden før de har fått pos test? Uker? Og som kanskje i tillegg har hatt mens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i følge gynekologens termin skal jeg ha testet positiv 1-2 dager etter unfanglese. Etter min beregning 2 dager etter ikm (testet ikke tidligere)

Skrevet

Okay...kan være merkelig de terminene en får=) Vi vet jo liksom når EL er stort sett=)

Jeg har hatt mens, og EL i går men klarer ikke bli kvitt følelsen av å være gravid... har alle symptomer på det.. Fikk pos gravtest noen dager før EL..(4-5) Men negativt igjen etterpå.....

Tanta`s besøk varmerkelig kort denne gangen, men mengden var der..

Sovner i 200-2030 tiden om kvelden og det er et pes å komme seg opp igjen i ni tiden på morgen... ømme pupper, kvelds kvalme.. jajaja..

Sikkert bare mitt psyko hode=) hehe... føler meg ganske teit nå men..

Skrevet

Ja

Termin er merkelig...

Jeg tror jeg ville tatt meg en tur til legen slik at man er sikker..

Ikke for å vere stygg,men det kan nå vere at du har hatt en ma...

Og går du til legen så får du vite om alt er bra,om der er ett foster osv..

Lykke til:)

Skrevet

forrige gang jeg var gravid gikk jeg 16 dager over forventet mens, før jeg fikk positiv test!

Skrevet

m og s + en liten spire..

Jeg skal til utredning og UL på tirsdag så jeg velger å ikke gjøre noe med det før den tid, som jeg sier så får jeg vel avkreftet all mistanke da=)

Bare så rart alltingen, syter sikkert noe volsomt nå men klarer ikke riste bort følelsen av å være gravid... Men en kan vel få en snodig psyke og et merkelig sinn når man har prøvd lenge nok=) hehe...

Tusen takk og håper det snart klaffer (om det ikke har gjort det allerede)

Skrevet

Men du hadde ikke mens?

Det er derfor jeg ikke klarer og tro jeg er det samtidig som jeg ikke klarer og lavær å tro det.. for jeg hadde 4 dagers besøk av tanta, hu som bruker å være her i 6-8 dager til vanlig...

Ps: til Gla`jenta85=)

Skrevet

Jeg hadde noe som lignet på mensen , men som bare varte i 2 dager.. hadde mensen lignende smerter helt frem til positiv test så jeg trodde at mensen skulle komme hver eneste dag..

hmmm ... skjønner at du er forvirra, det var jeg også, er liksom vanskelig å tro at man er gravid hvis "mensen" har hvertder liksom....

vanskelig det herre her.. hehe ;)

Skrevet

Okay... var det mengder med blod (som vanlig bare kortere) beklager mine personlige spm.. men jeg lurer da vettu=)

Jeg har vanligvis mens i 6-8 dager, men denne gang bare 4... og mine tidligere innlegg viser alle andre symptom... Når fikk du den mens lignende blødningen og når testet du positivt?

Skikkelig vanskelig=)

Skrevet

det var ikke like mye blod som en vanlig mensen, det var bare litt innimellom.. for lite til å kunne bruke tampong foreksempel... jeg fikk positiv test etter 16 dager... og jeg hadde "mensen" da jeg skulle hatt mensen.,.

skjønte jeg spm dine riktig? eller er jeg helt på bær tur!!

bare kom igjen med spm altså, jeg ryr meg ikke om de er litt personlige;)

Skrevet

Okay da fyrer jeg løs=) hehe... neida.. har ikke så mange flere spm..=)

Bare for at du skal få hele hendelseforløpet i kortversjon...=)

29 juli- EL

12 Aug- TR (denne varte i 4 dager i steden for 6-8)

21 Aug- pos test

22-23 Aug- negative tester...

Tanta kom når hun skulle med sin vanlige mengde med blod..

(dag 1-2... mye/mørkt/slimete)

(dag 3-4... friskt/rødt/minket fort)

Blir trettere og trettere for hver dag som går, sovner rundt 2100 på kvelden og kaver på morningen for å komme meg opp igjen.

Ømme pupper.

Tisser flere ganger på natten.

Mensmurring/verk/stikk i øverste del av underlivet...

Arg... ble langt alikavel dette=) hehe.. kortversjon er oppskrytt=)

Skrevet

hehehe :)

uten at jeg er ekspert liksom , så har du mange graviditets tegn... :) høres veldig merkelig ut at du fikk negativ test. de symptomene som du har, har jeg også.. hehe... men, du må bare komme deg til legen eller på ul å få sjekket! :) krysser alt jeg har for deg da;) hvor er det du bor hen?

Skrevet

Jeg kommer sikkert til å kjøpe meg en ny test i morgen tidlig=) hehe...

Skal til utredning og innvendig UL på tirsdag så jeg kan jo vente til da men det har jeg sikkert ingen tålmodighet til=)

Skulle ønska jeg hadde en test nå jeg=)

Kommer fra møre=)

Hadde vert en kjempe overraskelse og bare plutselig vært over 6 uker liksom=) hehe... men det er velmer drømmer enn realiteter=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...