Gå til innhold

Tvilling-følelse

Sofi31

Anbefalte innlegg

Jeg er i mitt 4.svangerskap - og følelsen av å gå med tvillinger er stor. Jeg er veldig dårlig, veldig trøtt og livmoren er da større enn den var med de 3 andre. Til og med pappaen har kommentert dette. Jeg har termin 28-30.mars. Så jeg er i min 10.uke. Har ikke vært på kontroll enda, skal på UL på torsdag 30.august.

Andre som hadde en sterkt mistanke og som fikk rett?

Noen som kan fortelle om forskjellene tidlig i svangerskap med en eller tvillinger?

Fortsetter under...

Jeg er gravid i 15 uke med tvillinger og fant det ut fordi jeg syntes livmora ble så fort stor. Jeg kunne kjenne livmora ved 8 uker, og i uke 12 nådde den halveis til navlen. Jeg ba derfor om en rekvisisjon på tidlig ultralyd (uke 13) og fikk rett. Ellers har symptomene vært de samme, bare mer trøtt denne gangen. Jeg har 5 barn fra før og hadde som du litt å sammenlikne med. Skaff deg en tidlig ultralyd - det er kjekt å finne det ut på et tidlig tidspunkt. Lykke til!

Jeg "visste" det jeg - helt merkelig, men jeg hadde en sterk følelse av at her måtte det være flere enn 1. Det er mitt andre svangerskap, og det samme med meg - jeg kjenner livmoren min altfor godt. Klarer ikke ligge på magen lenger (er i min 12. uke), har vært mye dårligere, veeeldig trøtt og slitt med å komme meg på do. Var på Ultralyd igår og så 2 små nurk som lå der inne og suttet på hendene sine og koste seg :) Så ja, jeg fikk min sterke mistanke bekreftet - men er likevel i sjokk...hehe

Lykke til, husk å fortelle hvordan det gikk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...