Gå til innhold

svangerskapskontroll


coon

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller er det lite besøk hos jordmor/lege...? Er i uke 22, og har bare vært hos lege (uke 13) og ultralyd (uke 19)... Føles ut som jeg går gjennom hele graviditeten uten kontroll... Kanskje det bare virke slik, siden eg har større mage en tidligere svangerskap, eller??? Skal til jordmor i uke 24, men det føles jo som ei evighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn hadde jeg å det, men nå skal jeg gå en gang i mnd til jordmor. Sist gang gikk jeg hver mnd fra begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos lege da jeg var rundt 12 uker, jordmor da jeg var 17 uker og ultralyd nå da jeg var 19 uker. Men ble satt tilbake to uker så nå er jeg da 17+4. kjipt men. Skal tilbake til jordmor 24 sept.

 

Så jeg har vel hatt kontroll en gang i mnd tror jeg det blir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som deg omtrent. Legekontroll uke 12, ordinær UL uke 20 og jordmor uke 21. Det fungerer fint for meg, men det er også nr. 2 så jeg føler meg mer trygg. Desuten har jeg ingen plager av noen art, så jeg føler ikke noe særlig behov for ekstra oppfølging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lege uke 9, UL uke 19 og første jordmortime uke 26. Synes det er deilig å slippe så mange kontroller jeg, men så er jeg også andregangs, i fin form og ingen store plager. Babyen er frisk og sparker hver dag.. :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...