Gå til innhold

Smerter i hofta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får plutselige smerter i venstre hofte. Det er som om den låser seg på en måte og det stråler nedover låret. Det kommer uten at jeg gjør noe spes. og varer bare noen sekunder om gangen. Noen som vet hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt ;-) Ingen som vet? Har aldri hatt disse smertene før. Kan bekkenløsning arte seg på denne måten?

Skrevet

Jeg også har begynnt å få smerter i begge hoftene. Kan vare ganske lenge, også plutselig er det over. Har hatt vont i halebeinet lenge. Er det lurt å vile når smertene kommer tro?

Skrevet

ER ikkje sikker på kva som blir karakterisert som bekkenløsning, men det blir liksom litt slark i hoftekulene i påvente av fødselen. Der er ikkje like mykje væske i ledda som ellers liksom og dermed kan vi kjenne smerte.

Har det ikkje der denne gongen, men etter mi første når kroppen skulle gå inn igjen merka eg det i hoftene og det var der eg merka det fyrst med nr 2. Denne gongen er det meir på innsida.

Det å ta det med ro er vel omtrent det einaste som hjelper, men det er også bra å halde seg litt i bevegelse slik at det ikkje blir verre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...