Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Heihei:) Vet noen av ammerom i Oslo?
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Dytter på denne, for det lurer jeg også på...tør ikke ta en bytur før jeg vet om et ammerom...er ikke mest komfortabel med å dra frem puppen foran "gudoghvermann" (",)
Expat Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Oslo city har amme/stellerom. Det har jeg skriftlig fra senterledelsen.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 byporten har, nede ved de vanlige toalettene. Gratis å bruke, vakta låser opp for deg så du får sitte uforstyrret. Kan skifte der også.
OsloMor Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 I kjelleren på Den kule mage i Markveien har jeg ammet og skiftet. (Riktignok har jeg følt meg litt forpliktet til å kjøpe en liten vare, men det er jo bare meg som er teit.)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 jeg har av og til lånt prøverom i butikker hvis jeg har måttet ha et uforstyrret sted og amme (vanskelig å skifte bæsjebleie der kanskje;-)...). Hvertfall på h&m er de greie. Får du låne handicap-rommet er det jo ikke noe probl å ha med vogna inn. Hehe, en lørdag var det fullt, og da måtte jeg sitte på en stol ved siden av køen:-) må man så må man:-)
Shoosa Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Har sittet omtrent overalt og ammet, jeg. På t-banen, på t-banestasjonen, i et prøverom, på diverse kaféer, på kanten av Spikersuppa, la meg ned i en park en gang, på en eller annen do (slitsomt!), biblioteket og sikkert enda flere steder. Kanskje du kan skaffe deg et sjal som du kan legge over skulderen, puppen og ungen?
yret Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Brynsenteret (Brynseng) har også. Koselig og rent rom med fine stellemuligheter.
Fisk med CV Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 CC Vest har stellerom/ammerom. Rent og fint. Toalett, stellebord og godstol man kan amme i.
Fisk med CV Skrevet 28. august 2007 #10 Skrevet 28. august 2007 Og i 3. etg på senteret på Aker Brygge!
Gjest Skrevet 28. august 2007 #11 Skrevet 28. august 2007 Hvor har oslo city ammerom? Jeg var der i går og spurte etter ammerom, og da sendte de meg inn på handicapdoen.. det var jo stellebord der, så de har jo forsåvidt stellerom, var kanskje det de mente... men ikke så behagelig å sitte på en do og amme! men må man så må man!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå