Gå til innhold

noen som har fått strekkmerker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er også i uke 30 har ikke fått strekkmerke enda.vet at det er domt av meg å si d men har sjikkelig stor skrekk for å få det.vet jo at jeg må akseptere det som kommer.selv om d e verdt den lille jenta vår=)jeg smører meg me svangerskapsolje hver eneste kveld.har gjort det siden dag en.Har hatt lyst til å spørre andre også om de har fått men har ikke tort.Folk sier at en ikke skal bry seg om det,men en tenker på det inderst inne.Jeg tenker litt for mye på det.studerer magen lår og alt hele tiden for er redd for å se noen anntydning.noen andre som også er redd for det.

Hei på dei! Nei, heldigvis har jeg ikke fått noen enda, men er arvelig disponert for dem, så jeg bare venter på at de skal dukke opp... I første sv.skap sprakk huden nederst på magen bittelitt heeeelt på slutten.

Annonse

dette er mitt 3 svangerskap og jeg fikk kun 1 bittelite strekkmerke forige gang og det er så godt som vekk nå.jeg dauer ikke hvis jeg skulle få flere denne gangen(ser ikke sånn ut da)men er glad hvis jeg slipper.skal ikke si annet.for mye strekkmerker er ikke pent,men sånt kan man ikke vite på forhånd

Ingen enda såvidt jeg kan se, men jeg driter i om de kommer for å si det rett ut. Smører meg bare med vanlig fuktighetskrem etter dusj, da jeg vil tro at de kommer uansett hva en gjør, det er vel arv eller hormoner eller noe.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...