Jeanettn Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Eg fikk beskjed om at eg hadde mistet i går tidlig etter blødning... legen sa eg måtte reise hjem og at eg kom til å få sterke smerter og en veldig kraftig mens... smertene har eg ikkje merket noe til og den kraftige blødningen kommer ikkje... eg blør men det er bare sånn at det kommer litt i bindet... mindre enn når eg har en vanlig mens... noen som har kjennskap til dette?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Er du langt på vei? Var du på ultralyd i går? Jeg har blødd masse i flere uker uten å miste.
Jeanettn Skrevet 25. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2007 eg er 8 uker i måren... var på UL i forgårs da var alt helt fint... så var eg tilbake i går og da sa ho at det såg ut som det var gått gale for ho såg ikkje fosteret skikkelig pga blod og slim i livmoren.... syns det er så rart at ingenting av det ho sa kom til å skje ved en SA har skjedd
Jeanettn Skrevet 26. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2007 dytter denne opp igjen eg... noen som kan hjelpe?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 en jeg kjenner fortalte at søsteren var gravid..og begynte å blø..viste seg at hun hadde vært gravid med tvillinger og at den ene døde... de gav henne abort pille osv.. men heldigvis så overlevde babyen.. så håp på det beste du..
Jeanettn Skrevet 26. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2007 var ho på UL og fikk beskjed at ho hadde mistet da? det er jo det eg lurer litt på... at det var blod etter det ene fosteret inni livmoren og derfor såg ho ikkje hjerteaktiviteten på det andre... for eg blør særdeles lite for en SA... kan hende eg ønsketenker her no men...
myrias Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Jeg synes du skal ringe inn til legen igjen i dag og spørre. Ikke gå hjemme å føl deg usikker! Lykke til:)
Jeanettn Skrevet 27. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. august 2007 eg ringte legen idag å sa at eg har ikkje fått noen smerter eller den kraftige blødningen... ho syns det var veldig merkelig og at hvis blødningen ikkje kom skikkelig så måtte eg komme inn når de åpner i måren.... men vet ikkje om eg tørr å håpe på noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå