Gå til innhold

Nå er livet herligt .. endelig :-)

nungo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nyter dagene og min voksende mage etter mange uker/måneder med uro, engstelse osv. Akkurat nå er det herlig å være gravid :-)

Grunnet flere tidligere spontanaborter har jeg ikke klart å forholde meg til denne graviditet før egentlig for noen få uker siden (er i uke 21 nå). Først nå skjønner jeg, hvor stor en belastning det egentlig har vært - å bære på et barn i så mange måneder uten å kunne glede seg over det, dele forvetninger osv. Men nå er alt som det skal være. Magen vokser, jeg kjenner mye liv og UL i siste uke ga ikke anledning til bekymringer. Nå er også jobb, familie, lillepiken på 3 år, naboer osv. informert. Jeg blir til stadighet rørt over hvor stor glede andre viser på våre vegne. Jeg får bare positive tilbakemeldinger. I tillegg er jeg til overmål så heldig å være fullstendig fri for enhver form for plage eller ubehag i forbindelse med svangerskapet -- kan det være bedre?

Ville bare dle litt av min glede med dere, slik som jeg tidligere har delt av både sorger og bekymringer :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig da, nungo, at du kan glede deg nå, og la bekymringene slippe taket en stund. En vet som regel ikke før etterpå hvor sliten man har vært av alle tankene og frykten for at noe skal gå galt. Nå kan du slappe av, vet du, og du kjenner jo babyen og har på den måten mer kontroll. Synes ikke det er lenge siden du kom inn på siden vår med den gode nyheten - og tenk nå er du i uke 21!

Lykke til videre i svangerskapet!

Klem fra

Skrevet

Jeg gleder meg med deg nungo :o).

Nå skal du endelig kose deg med magen som vokser!

Klem fra

Skrevet

Så kjekt å høre at du nå kan glede deg over svangerskapet og ikke være redd.Kjempekos og høre det.

Kjekt at du vil dele gleden med oss.

Lykke til

Skrevet

Så godt å høre at du klarer å nyte svangerskapet ditt nungo! Endelig!

Gleder meg til den dagen kommer, jeg også...

Masse lykke til videre!

8-D

Skrevet

så flott Nungo-det må være en veldig god følelse å ha kommet dit.

nå kan dere kose dere fremover

lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...