Gå til innhold

Plutselig mye mindre melk. Noen flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på snart 10 uker. Veier ca 6500g, så jeg har hatt masse melk å gi. Var en periode jeg hadde så mye at jeg mått pumpe mellom måltidene. Hadde et økedøgn for tre dager siden, og etter det har jeg plutselig mye mindre melk. Han blir som regel ikke fornøyd etter måltidene nå. Legger han ofte til for å øke produksjonen. Hva kan være grunnen til at jeg nå har mye mindre melk? Er ikke stresset, spiser og drikker som før, alt som før egentlig. Noen flere som har opplevd dette?

Håper på flere svar=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tredje økeperioden er ofte mer jobb enn de andre, gjør som du gjør, det kan ta en uke. du har ikke fått mensen?

Skrevet

Har ikke fått mensen nei. Har fryst en del melk fra tidligere, så i kveld får han litt på flaske etter siste amminga. Er det dumt å gjøre? Bør jeg prøve å pumpe litt for å øke produksjonen?. Er det mulig å miste melka helt? Ble mange spørsmål dette=)

Skrevet

Hva med å pumpe når du har mye(på formiddagen? pump ut resten om han blir fornøyd, gi det på kvelden)

Skrevet

Tror ikke jeg har noe å pumpe på formiddagen slik det er nå. Men skal prøve i morgen. Håper det går seg til. Blir litt engstelig for å miste melka. Takk for svarene fra deg Expat=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...