Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt dressen som koster 399 på Reflex. Den har fleecefor, men virker ikke så veldig varm (vi bor på Vestlandet). Holder det med en dress for ettåring om går i barnehagen, eller bør vi ha en i reserve hjemme også?

Jeg har sett en del på Reimadressen. Den ser veldig god ut.

Takker for svar.

Hilsen førstegangsmamma....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10191156-er-det-nok-med-en-dress/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte en fra P.OP

Dyr, men jeg var fornøyd.

Jeg hadde en vinterdress derfra og en fôret regnjakke fra...? eh,husker ikke.... Regnbuksen var litt tykkere en vanlig.

I fjor når det nesten ikke var snø, passet det fint for oss hvertfall.

Jeg gidder ikke å kjøpe to dresser pga bhg. Da tar jeg heller å frakter den fram og tilbake hver dag.

Vi fikk en til jul, så det kan jo være en idé å ønske seg en til, til jul;)

Spørs hvor mye dere er ute når dere ikke er i barnehagen.

Selv er jeg vimsete og glemmer å ta med dressen tilbake hvis jeg tar den med en dag.. i tilegg så sykler jeg noen av dagene, og andre dager tar jeg bil. Så vi har ekstra sett av alt, regnklær, luer,ull/fleece sett,dress/to delt,vanter,regnvanter,regnluer osv. og vogner...men det er en annen historie:)

Kommer ann på om dere går mykje ut på ettermiddag/ helg det. Er dere bare ute i helgene, hadde eg nok tatt med dressen heim. Viss ikkje ville eg kjøpt ein til. Mine barn bruker Reflex med ullfleece (på Vestlandet) i barnehagen, og som regel ein tynn vår-/høstdress med ull under heime. Har også todelt sett når det er snø.

Ville nok kjøpt en til ja. Er godt å ha to når du må vaske den du har og kanskje skal ut på ettermiddagen og i helgene. Reimatec vinterdressen tar jo litt tid for å bli tørr når du vasker den, om du ikke skal kjøpe den som tåler tørketrummel. (Reimatec høstdress tørker til dagen etter). Jeg vil anbefale deg og kjøpe en reimadress, den holder barnet tørt og det kan være en del vått vær på Vestlandet om jeg ikke tar helt feil?? Det er heller ikke så sikkert at personalet i barnehagen oppdager at barnet er våt igjennom og da er det bra at man har en dress som man er trygg på at dette ikke skjer at barnet går og er våt og kald ute... Jeg har planer om å ha Reimatec vinerdress i barnehagen og en Reflexdress hjemme til min ettåring. Da kan jeg ta med Reflexdressen i barnehagen når Reimadressen er til vask. :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...