Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Er i 11 uke, føler at jeg ikke er gravid lengre. Føler meg plutselig " vanlig" igjen. Har en magefølelse på at det ikke er noe der. Men likevel så er jeg forskiktig med ting. Har f. eks hatt vondt i hodet i dag, men har ikke tatt noe tablett... Kan det være noe der enda da? Går det ann å "innbille" seg at det ikke er noe der, men så er det noe der likevel? Er bekymret og redd. Det er ikke noe andre en samboeren min som vet at jeg er gravid enda, føler meg så alene og har ingen å prate med om det....
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 vi har kommet like langt ... tror du fortsatt er gravid jeg..jeg har ikke like mange symtomer lengre,...skal til jordmor om tre uker....får og høre hjertelyden... lykke til... går nok bra...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Jeg følte akkurat det samme! Var sikker på at begge to har tørket vekk!! Ikke hadde jeg hatt noen symptomer hele uken!! Men hadde du mistet tror jeg du ville ha merket det! Det er vel ikke meningen at vi skal ha symptomer og "ubehag" hele tiden, men hadde man hatt det ville man fått bekreftet sv.skapet hele tiden og følt seg litt tryggere... Tror ikke du skal bekymre deg jeg!
Mitzy Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Henger meg på her...Jeg er 11 uker nå og merker ikke at jeg er gravid lengre. Veldig ekkel følelse. Skulle egentlig til legen på fredag 31. august. Men fikk brev i posten at timen var flyttet til 5. sept. Nå nå jeg slite med og få unnskylde meg unna jobben. Passa så bra med fredag og arbeidtid men nå må jeg finne på en unnskyldning for og komme meg dit. Sier jeg at jeg skal til legen fatter alle mistanke og vil ikke vekke oppsikt så lenge det kanskje ikke er liv der.De er litt på hugget etter meg for og være først med jungeltelegrafen.. Håper det bare er kroppen som tuller med meg og at jeg tar feil.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Sånn hadde jeg det i første svangerskap, i uke 11 forsvant plutselig alle symptomer som dugg for solen. Var redd jeg hadde mista, men hadde ikke det. Denne gang blir jeg glad om jeg snart føler meg normal igjen. Er 12 uker og fortsatt trøtt og sliten. Er liten sjans for å miste etter uke 10.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Føler det på AKKURAT samme måte, er også 11 uker på vei og har mistet ALLE symptomer, er nesten ikke øm i puppene lenger engang. Er også litt nervøs, men skal heldigvis på privat UL på onsdag. Var også litt blod i trusen i morges, men kun så lite som en ert og gammelt blod... Husker jeg blødde litt forrige gang også. Håper inderlig at alt står bra til:)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Det er så godt og høre at det er flere som har det sånn! Etter og ha gått i ti uker og ikke gjort en skit hjemme brukte jeg hele lørdagen i går på og rydde?? Hvor kom energien i fra??? Ikke er jeg kvalm, og ikke så trøtt lengre.. merkelig hvordan kroppen forandrer seg.. heldigvis skal vi på kontroll i morgen..gleder meg stort!!!!
myrias Skrevet 26. august 2007 #8 Skrevet 26. august 2007 Jeg har i de to foregående svangerskapene kjent meg helt normal uten kvalme og lite trøtthet rundt uke 11. Symptomene blir liksom bare plutselig borte over natten. Jeg har også i begge de tidligere svagerskapene hatt en ørliten blødning uten at noe har vært galt. Det er ganske vanlig å tenke det verrste når man er gravid. Jeg har selv hatt mange helt merkelige drømmer om nurket i magen. Det går nok bra skal du se, men det blir nok veldig godt for deg å komme inn på kontroll å høre hjertelyd. Viss jeg var deg ville jeg ringt og fortalt hvor bekymret du er så kanskje du kommer inn før:) Lykke til:)
Lillemor73 Skrevet 26. august 2007 #9 Skrevet 26. august 2007 Hei jenter. Det er HELT normalt å miste symptomer i slutten av 1.trim. Markerer overgangen til 2.trim. der du sannsynligvis er så heldig å ha mindre plager. Bare vær glad du er ferdig med de første 3 mnd. OG - skulle du ha en SA, vil du garantert merke det nå. Klem fra meg (er lege).
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #10 Skrevet 26. august 2007 Tusen takk for beroligende svar alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå