Jeanettn Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Eg fikk i går tidlig vite på UL at eg hadde mistet i uke 7... ho sa det var en del blod og slim i livmoren så ho såg ingenting... eg fikk beskjed om at eg sku reise heim og kom til å få sterke smerter og en kraftig mensblødning i 7-10 dager... smertene har eg ikkje merket noe til og blødningen var der men allerede no er det nesten ingenting... laaangt fra en kraftig mens hvertfall... noen som har opplevd dette? ka kan det være?
tictac_83 Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Fikk du sånne stikkpiller du skulle ta? Jeg fikk samme beskjeden i går, men det kom av stikkpillene som skulle "ordne" opp liksom.. Det er jo ikke alle de pillene fungerer på. Har hatt en kraftig blødning i dag, og masse vondter i magen.. Hvis du har sluppet unna er du heldig!
Jeanettn Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 nei fikk ikkje noe stikkpiller.. fikk bare beskjed om at det kom til å ordne seg selv...
tictac_83 Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Rart! Da skal du iallefall få henvisning til UL i posten. Bør ikke være langt unna. Dem skal jo sjekke at det faktisk er ute.. Jeg fikk stikkpiller, og "mitt" kom ut i går.. Tragisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå