Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har aldri hørt om noen slik test,men at mange får Albyl-E,som er blodfortynnende,slik at fosteret skal få mer næring og dermed klare seg bedre:)

Tror de som har mistet flere ganger får dette.

Jeg tar dette,men på grunn av en dum åre i halsen..

Da tar faktisk legen en DOPPLER test i livmoren din, der skjekker han hvor god blodgjennomstrommen er.

Dette gjør jeg hver gang jeg er inne hos dem i Haugesung.

Jeg bruker Klexane for hvert insett/uttak. Men det er som legen min siere, de lærde strides på dette området, men vi har ingen ting å tape :o)

Vitamin E virker blodfortynnende, men man bør vel neppe overdosere...og man skal ikke bruke det i tillegg til blodfortynnende medisiner. Jeg tok ikke e-vitamin under de to første rugeperiodene, men under det tredje - og ble gravid - men det er vel tilfeldigheter :-)

Annonse

For å være helt erlig så vet jeg ikke det, men ville trodd det, siden en tar en doppler test under graviditeten. Jeg får en sånn i uke 7 (dersom jeg er gravid), men det er jo inne på sykehuset og jeg vet at det er fryktelig tidlig i et svangerskap, men pga, Klexanen...

Jeg tok masse blodprøver under en utredning (etter 3 SA) og der ble det påvist at jeg har avvikende verdier for koagulering av blodet. Nå på mitt andre IVF tar jeg både Albyl-E og Fragmin (sprøyter) hver dag. Dette skal jeg gjøre de første 12 ukene - startet på dagen for innsetting.

Ta det opp med legen din evt. annet helsepersonell du er i kontakt med.

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...