Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 til at "noe skjer" allerede samme dagen man har ubeskyttet sex..? Synes jeg føler meg litt merkelig i dag og d er akkurat som om d på en måte "bobler" litt neders i magen... og at d tikker litt... Jeg er sikkert heeeelt på bærtur nå, men jeg lurer faktisk på dette her... Kan noen svare? =)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Nei! Det tidligste du kan kjenne er en uke etter EL når egget fester seg.
melke-q Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Jo! Venninnen min, som absolutt ikke prøvde å bli gravid kjente at hun ble det da hun hadde sex med kjæresten sin for flere år siden. Hun er ikke typen som finner på sånt, eller som det alltid skjer ting med. Senere hadde hun ikke lyst på hverken alkohol eller røyk og tok en test var hun gravid. Desverre var hun veldig ung og ikke klar for å bli mor, så det endte i abort. Men hun snakker om det den dag i dag, at hun visste det, med en gang, at det skjedde noe der inne. Alt går an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå