Gå til innhold

Til dere som er hjemme på dagtid eller sykemeldt, hva gjør dere for at tiden skal gå??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

de dagene begge ungene er i barnehagen prøver jeg og slappe av mest mulig kanskje jeg tar meg en blund ved tolv timen. Ellers vis jeg har ork att jeg prøver og få unna litt husarbeid, men jeg går ikke hjemme alene da samboer er hjemme om dagen han også.

nå har heldigvis skolen begynt igjen for min del, men jeg har vært sykemeldt en måned fra jobb hvor jeg har hatt helt fri.. herregud som jeg kjeda meg! det jeg fylte dagene mine med var: turer, BIM, vaske litt og styre så langt helsa rakk, handle scrapbook-ting og mammaklær over nett!!:P, "spa"-kvelder hjemme, lage gode middager til meg og min kjære:) har ikek vært særlig sosial, men dager hvor jeg har følt meg i skikkelig god form har jeg prøvd å dele med venninner:) veit ikke hva du er sykemldt for, men jeg ville helst være litt for meg selv og trivdes helst hjemme med kjæresten eller alene. da er det litt arti å pusle med scrapbook greier.. for eksempel har jeg laga et mini album til vårt første barn, som inneholder bilder av magen ettersom den vokser, UL-bilder og bilder av oss under graviditeten:) med "presentasjon" av besteforeldre, onkler, tanter og gudforeldre:)

Jeg har desverre veldig liten energi så her går dagene med til å sitte i gostolen og glane på tv/se film, ta seg en høneblund, være litt på datan. Og kanskje gjøre litt husarbeid. Skulle ønske at energinivået var litt høyere, har så mye jeg har lyst å gjøre. Klarer heller ikke å få gjort noe med hobbyen min, blir til at jeg titter på alt utstyret og lar det være med det :-(

Blir litt av det samme her.. Legger meg ofte når jeg har sendt barna på skolen, og sover litt til... Så blir det gjerne å lese avisen (bestilt den nå, fikk aldri tid å lese hele Adressa da jeg jobbet), surfet på nettet, sove litt mer, (blir gjerne en blund mellom 13 og 15, utrolig så trøtt jeg har blittigjen nå på slutten, men så er jeg jo oppe på do eller må gå / stå litt opp til fem-seks ganger i løpet av natta ),

lage god middag til familien, på gode dager gå på cafè. Trener også hos fysioterapeut to dager i uka (bekkenløsning, bassengtrening), har begynt å brodere adventskalender (av alle ting) til guttene i magen. Dersom jeg er alene på kvelden hender det jeg leier en film. Eller lese en god bok.

Uansett merker jeg at noen dager blir litt lange, og at det tar litt på psyken å være såpass dårlig form at jeg mest må være i ro...

Jeg er veldig mye med venner og familie...flytter snart så bruker en del tid på det...titter på babyting, shopping, går turer, ser på tv, surfer på nett,hører på musikk, lite husarb. drømmer om hvordan tilværelsen blir om et par mnd.

Kjeder meg egentlig ikke så mye jeg:)

Annonse

har en gutt i barnehagen 2 dager i uka og en gutt på skolen 3 og en halv dag og den lille tiden jeg har for meg selv ellers så bare slapper jeg av og samler krefter til det som tidsnok kommer:)

ble 50% sykmeldt forrige uke har da 2 dager hjemme og litt kortere dg når jg jobber! Syntes de dg jg er hjemme flyr avgårde, er på vannaerobic fra 12.30- 13.45 ca så da går mye tid bort i dette...

Leser bøker, ser på strikkeoppskrifter (bestemoren til babyen skal strikke for meg), setter inn bilder i album, handler inn småting til babyen, lett husarbeid, slapper av og sover masse på dagen da det er heller dårlig med nattesøvnen....

eg pusser opp barnerommet,babysenga og vogga:) ellers holder eg på å strikke eit lappeteppe til babyen kjem til verda. går og tur hver dag med hunden til mor mi, så lenge ryggen ikkje verker for mykje:) har eg sovet lite en natt, kviler eg meg og sover masse om dagen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...